اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۶۸۶۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زبیدی: کمی ترس داشتم

مهاجم استقلال خوزستان که بعد از هشت ماه به میادین فوتبال برگشته است، گفت: خوشحالم که برگشتم اما در بازی با نفت تهران کمی ترس داشتم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی زبیدی درباره بازگشتش به میادین بعد از هشت ماه اظهار داشت: جراحی رباط صلیبی بدترین اتفاق برای یک فوتبالیست است. من هشت ماه بازی نکردم و خوشحالم که برگشتم. البته کار کمی برایم سخت بود، چون شرایط تمرین با بازی‌های رسمی فرق دارد. در این بازی کمی ترس داشتم و نمی‌خواستم در درگیری‌ها به صورت صددرصد شرکت کنم.

«مطمئن باشید در آینده شرایطم بهتر خواهد شد»، وی با بیان این جمله در مورد کسب پنج امتیاز توسط تیمش در چهار بازی عنوان کرد: ما بازی‌های آسانی نداشتیم و تنها شکست استقلال خوزستان مقابل سپاهان بود که ویسی تیم ما را به خوبی می‌شناخت. مساوی جلوی تراکتورسازی بد نبود و استقلال تهران را هم شکست دادیم. در ضمن مقابل نفت تهران هم می‌توانستیم برنده باشیم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

زبیدی در مورد اینکه آیا استقلال خوزستان مدعی قهرمانی است، گفت: ما تیم خوبی داریم، ولی با این وضعیت کارمان سخت است. ما خوب گل می‌زنیم، اما در کارهای دفاعی عملکرد بدی داشته‌ایم. ما باید در دفع تیمی بهتر باشیم و اگر خوب دفاع نکنیم، شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج