adexo3
۳۷۰۸۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کریچنکو: برای بردن آژاکس به میدان می‌رویم

سرمربی یاران آزمون و عزت اللهی در نشست خبری پیش از بازی برابر آژاکس آمستردام هلند در لیگ قهرمانان اروپا گفت: روستوف برای کسب پیروزی به میدان می‌رود.

خبرگزاری تسنیم: دمیتری کریچنکو، سرمربی ۳۸ ساله موقت تیم روستوف در آغاز نشست خبری پیش از بازی برابر آزاکس آمستردام با پرسش‌های متعددی خبرنگار روسی مبنی بر نقش قربان بردیف در این تیم مواجه شد.

کریچنکو در خصوص وضعیت قربان بردیف گفت: روستوف برای بردیف تیم غریبه‌ای نیست و هنوز هم با تیم جدیدی قراردادی منعقد نکرده است. او حداقل در بازی رفت برابر آژاکس نقش مشاور را خواهد داشت و نمی‌دانم تا چه زمانی این کمک ادامه دارد.

سرمربی موقت روستوفی‌ها در رابطه با نشستن بردیف روی نیمکت اظهار داشت: نمی‌شود کمک مربی را کنار گذاشت، اما بردیف فردا در بازی حضور خواهد یافت. هنوز مسئله نشستن او روی نیمکت مشخص نیست.

کریچنکو درباره بازی برابر آژاکس آمستردام هم گفت: آژاکس تیم مطرح و با تجربه‌تری از روستوف در لیگ قهرمانان اروپا است اما به نظر من شانس هر دو تیم برای پیروزی برابر است. روستوف برای کسب پیروزی به هلند آمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج