adexo3
۳۷۱۷۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طارمی رکورددار موقعیت در پرسپولیس

مهدی طارمی فصل پیش بارها و بارها موقعیت‌های بزرگ گلزنی را از دست داد اما آنقدر در موقعیت قرار گرفت که آخر فصل، جایزه آقای گل لیگ برتر را به دست آورد.

بانک ورزش: مهدی طارمی فصل پیش بارها و بارها موقعیت‌های بزرگ گلزنی را از دست داد اما آنقدر در موقعیت قرار گرفت که آخر فصل، جایزه آقای گل لیگ برتر را به دست آورد. این فصل با تغییر سبک بازی پرسپولیس، به نظر می‌رسید تاثیر طارمی روی موقعیت سازی آنها کمتر شود، اما دقایق کوتاه حضور طارمی نشان داد هنوز هم سرخپوشان در خط حمله با و بدون حضور او، دو تیم متفاوت هستند.
طارمی در سه بازی از ۴ بازی قبلی پرسپولیس روی نیمکت نشست اما با این وجود، این فصل هم با اختلاف فاحشی بیشتر از دیگر بازیکنان تیمش صاحب موقعیت‌های گلزنی شده و از ۱۵ موقعیتش، فقط توانسته یکی را گل کند! در بازی پرسپولیس و گسترش فولاد، طارمی به‌عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفت اما در همین دقایق کوتاه، ۳ بار صاحب موقعیت شد و بیشتر از تمام بازیکنان تیمش در طول ۹۰ دقیقه دروازه خسوس را تهدید کرد. تعداد موقعیت‌های او در حضور ۶۴ دقیقه‌ای مقابل صبا، ۸ فرصت گلزنی بود. طارمی هنوز راه استفاده درست از موقعیت‌هایش را بلد نیست، اما هیچ بازیکنی در ایران به اندازه او نمی‌تواند موقعیت گلزنی ایجاد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج