adexo3
۳۷۲۶۴۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

محبوب‌های آبی و قرمز در تیم ملی

کارلوس کی‌روش نفرات خوب و با کیفیتی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس به اردوی ایتالیا دعوت کرده است.

ورزش سه: در بین ۲۵ بازیکن لیست تیم ملی برای حضور در اردوی ایتالیا ۶ بازیکن پرسپولیس و دو بازیکن استقلال به چشم می‌خورند که هر یک مهره‌های موثری هستند و احتمال می‌رود در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس مرد تغییر ناپذیر خط دفاعی تیم کارلوس کی‌روش بوده و این سرمربی در بیشتر مسابقات او را به عنوان بازیکن اصلی خود وارد زمین کرده است؛ حسینی امسال در بازگشت دوباره به پرسپولیس آرامش را به خط دفاع و دروازه سرخ پوشان برگردانده طوری که با حداقل اشتباه او فرصت کمی در اختیار مهاجمان حریف قرار گرفته است.

مدافع ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه ۳۴ سال دارد و مسن‌ترین بازیکن ایران در اردوی ایتالیا و مسابقات مقدماتی جام جهانی محسوب می‌شود اما با تجربه عمل می‌کند و برتری خود را در نبرد با مهاجمان حریف نشان می‌دهد که همین مسئله او را در بین هواداران پرسپولیس از محبوبیت بالایی برخوردار کرده است.

امید ابراهیمی را هم می‌توان محبوب‌ترین بازیکن استقلال نامید چراکه او فصل قبل با وجود فاصله زیادش با دروازه حریفان 10 گل به ثمر رساند و در پایان لیگ پانزدهم نیز پیشنهاد تیم‌های قطری را رد کرد تا در ایران و استقلال بماند و دوباره میدان‌داری آبی‌ها را در دست بگیرد.

ابراهیمی با رفتن جواد نکونام و آمادگی بالایی که دارد جای ثابتی در ترکیب تیم کی‌روش پیدا کرده و یکی از مهره‌های اصلی او در بازی‌های اخیر به حساب آمده است که احتمالا در دیدارهای پیش رو برابر قطر و چین نیز مورد استفاده قرار گیرد.

محبوب‌های آبی و قرمز در تیم ملی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جهانگیر

      آقای نویسنده دررابطه با ابراهیمی شما بهتر از مردم عادی میدونید که ایشون رو با مبلغ پایین تر می خواستن و جایی بهتر از استقلال پیدا نکردن و با منت گذاشتن سراستقلال و هوادارا برگشتن به تیم پس شما هم به مخاطب تون جوری القا نکنید که ابراهیمی عاشق سینه چاک استقلال بوده و از بچگی هم استقلالی بوده و برای تشویق به ورزشگاه میرفته!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج