اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۳۴۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

والدس: هنوز هم با فن‌خال دوستم

سنگربان پیشین تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بارسلونا گفت از سرمربی پیشین خود به خاطر اتفاقاتی که فصل گذشته برایش رقم زد کینه به دل نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم: ویکتور والدس، دروازه‌بان میدلزبورو می‌گوید به‌خاطر روزهای تلخی که در منچستریونایتد سپری کرد، از مربی سابق این تیم لوئیز فن‌خال کینه به دل ندارد. او همچنین اعتراف کرد که اگر به حرف‌های آلن فتیس، مربی دروازه‌بانان آکادمی باشگاه منچستریونایتد گوش نکرده بود، امکان داشت که دستکش‌هایش را برای همیشه آویزان و با دنیای فوتبال وداع کند.

والدس ۳۴ ساله که تابستان امسال به‌عنوان بازیکن آزاد از منچستر یونایتد به میدلزبورو پیوست، به شبکه اسکای اسپورتس گفت: من می‌خواهم به‌صورت علنی از آلن فتیس، مربی تیم زیر ۲۱ ساله‌های منچستریونایتد تشکر کنم. بدون توصیه او من قطعاً فوتبال را کنار گذاشته بودم. او مرا برای ادامه دادن به کارم متقاعد و از تصمیمی که برای پایان دادن به دوران بازیگری‌ام گرفته بودم، منصرف کرد.

وی درباره رابطه‌اش با فن‌خال، کسی که او را از تیم اصلی به تیم ذخیره‌های باشگاه منچستریونایتد تبعید کرد هم گفت: من هیچ چیزی برای گفتن علیه فن‌خال یا منچستریونایتد ندارم. آنها در مدت مصدومیتم به من کمک کردند و فن‌‌خال هم به من در دوران حضورم در بارسلونا و سپس در منچستریونایتد کمک‌های فراوانی کرد. او به گردن من حق پدری دارد. نمی‌خواهم اتفاقات تلخ شش ماه گذشته‌ام را مرور کنم. به‌نظر من فن‌خال یک مربی تاپ است. ما هنوز هم با یکدیگر دوست هستیم و هیچ مشکلی بین‌مان نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج