adexo3
۳۷۳۵۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسکولز: پوگبا مثل رونالدو مغرور است

وبسایت رسمی برنامه نود - اسطوره منچستریونایتد باور دارد پل پوگبا و کریستیانو رونالدو به یک اندازه به توانایی هایشان اعتماد دارند.

وبسایت نود: پل اسکولز که اخیرا اذعان کرده بود پل پوگبا ارزش پرداخت ۹۰ میلیون پوند را ندارد در جدیدترین مصاحبه خودش این هافبک فرانسوی را با کریستیانو رونالدو مقایسه کرده است.

اسکولز به وبسایت Four Four Two گفته:

شباهت های واقعی بین پوگبا و رونالدو وجود دارد. آن ها از نظر شخصیت و سبک بازی با هم فرق دارند اما هر دو از تکبر و اعتماد بنفس یکسانی در زمین برخوردار هستند. هر دو به شدت تمرین می کنند. پوگبا و رونالدو از نظر بدنی قدرتمند هستند و تا زمانی که بتوانند در زمین تمرین باقی می مانند. امیدوارم پوگبا بتواند به سطح رونالدو برسد.

هافبک پیشین منچستریونایتد همچنین درباره پست بازی پوگبا در تیم مورینیو گفته:

پوگبا در یوونتوس در خط هافبک سه نفره بازی می کرد که واقعا برای او مناسب بود. او اجازه داشت جلو برود و گلزنی کند. در تیم ملی فرانسه جلوی خط دفاعی بازی می کرد و فکر نمی کنم تاثیرگذاری زیادی داشت. من او را در کنار یک هافبک تدافعی تر بازی می دهم. کریک، اشنایدرلین و یا بلیند. شما باید به او اجازه دهید جلو برود و از قدرت و سرعتش استفاده کند.

زمانی که پوگبا برای نخستین بار با تیم اول یونایتد تمرین کرد همه ما می دانستیم او استعداد دارد و بازیکن بزرگی می شود. فکر می کنم در چند سال اخیر به بازیکن کامل تری تبدیل شده است. او واقعا پسر خوبی است و شخصیت خوبی هم دارد. با همه رابطه خوبی دارد و تمرین کننده فوق العاده ای است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج