adexo3
۳۷۵۰۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میلیاردرهای بدهکار

«احتمال کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس، استقلال در آستانه کسر امتیاز، چک فلان باشگاه برگشت خورد، پرداخت سی درصدی باشگاه لیگ برتری در پایان فصل به بازیکنان، غیبت بازیکنان در تمرین، ملی‌پوش تیم لیگ برتری در اردوی تیم به خاطر مشکلات مالی حاضر نشد، ستاره میلیاردی با ماشین میلیاردی در تمرین»

ایران ورزشی: «احتمال کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس، استقلال در آستانه کسر امتیاز، چک فلان باشگاه برگشت خورد، پرداخت سی درصدی باشگاه لیگ برتری در پایان فصل به بازیکنان، غیبت بازیکنان در تمرین، ملی‌پوش تیم لیگ برتری در اردوی تیم به خاطر مشکلات مالی حاضر نشد، ستاره میلیاردی با ماشین میلیاردی در تمرین» و تیترهایی از قبیل «قرارداد دو میلیاردی بازیکن لیگ برتر، هزینه ۳۵ میلیاردی باشگاه لیگ برتری، بدهی میلیاردی باشگاه لیگ برتری، پلمپ شدن در فلان باشگاه، فساد مالی در فوتبال، ورود کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پرونده فساد در فوتبال، کارت‌های جعلی بازیکنان فوتبال، پای ستاره فوتبال به دادگاه باز شد، درخواست طلاق همسر بازیکن لیگ برتری و...»

اینها بخشی از تیترهایی است که سال‌ها است صفحه اول رسانه‌های مکتوب را به خود اختصاص داده و خبر یک دیگر رسانه‌ها بوده و هست، فارغ از اینکه اینها چه قدر به واقعیت نزدیک باشند و چقدر از این تیترهای سیاه و سفید نشانی از حقیقت داشته باشند، بیش از هر چیز این تیترها تناقضی را در لیگ برتر به رخ می‌کشند که به نظر می‌رسد می‌تواند آینده لیگ به اصطلاح حرفه‌ای فوتبال را با چالش و بحران جدی روبه‌رو کند. یک روز تن هواداران استقلال و پرسپولیس به خاطر کسر امتیاز می‌لرزد، یک روز بازیکن لیگ برتر بابت پول نگرفته مواخذه می‌شود، یک روز هواداران نسبت به آنچه که در لیگ برتر رخ می‌دهد بی اعتماد می‌شوند، یک روز حرفی برای گفتن در فوتبال آسیا نداریم، یک روز فوتبال ملی پیشقراولی برای عرضه به فوتبال دنیا ندارد، این یک روز، همین امروز است، همین امروز ورزشگاه‌ها حتی در آخر هفته هم پر نمی‌شوند، همین امروز فوتبال آسیا را فقط در دور مقدماتی تماشا می‌کنیم و همین امروز حتی کشورهای حوزه خلیج فارس هم بازیکنان ما را نمی‌پذیرند.
اینها همه فقط یک دلیل دارد؛ لیگ برتر ما میلیاردی و بدهکار است! وقتی صحبت از قرارداد و مبلغ قرارداد می‌شود، حرف‌ها و صحبت‌ها همه بالای میلیارد می‌چرخد اما وقتی پای عمل پیش می‌آید، چیزی جز بدهکارتر شدن باشگاه‌ها و مشکلات کوچک و بزرگ برای بازیکنان دیده نمی‌شود. از همه اینها مهم‌تر در طول سال‌های گذشته جذب بازیکنان خارجی و به‌کارگیری آنها در لیگ برتر همیشه با مشکلات زیادی همراه بوده است، تا جایی که با وجود اشتغال چند ده نفری بازیکنان خارجی در لیگ برتر، متاسفانه فقط تعداد محدودی حتی به اندازه انگشتان دو دست نمی‌توان بازیکنان خارجی نام برد که توانسته‌اند کمک حال تیم باشند و مشکلی برای تیم‌های لیگ برتری به وجود نیاورند. متاسفانه در سایه بی توجهی مسوولان فوتبالی لیگ برتر و باشگاه‌ها همواره با پرونده‌هایی در فیفا روبه‌رو بودند که قریب به اتفاق این پرونده‌ها به ضرر باشگاه‌های کشورمان تمام شده است.
همین چند سال پیش بود که طی بخشنامه‌ای جذب دروازه‌بان خارجی ممنوع شد و ثمره این کار منجر به رو آمدن دروازه‌بانانی مثل مهدی رحتمی، رحمان احمدی، محمدرضا اخباری، علیرضا حقیقی، بیرانوندو... شد. با وجود اینکه شاید شدنی نباشد اما با شرایطی که اکنون بر جذب بازیکنان خارجی و لیگ برتر حاکم است بهتر است از مسوولان بخواهیم ورود بازیکنان خارجی را ممنوع کنند چرا که بدقولی با باشگاه‌های ما عجین شده و بازیکنان داخلی فوتبال هم به خوبی از این شرایط آگاه هستند اما بازیکنان خارجی با در دست داشتن اهرمی مثل فیفا، دغدغه‌ای بابت گرفتن مبلغ قراردادشان ندارند و تنها چیزی که از این نوع همکاری‌ها باقی می‌ماند، پول هنگفتی است که متاسفانه جیب دلالان فوتبال را پر می‌کند. این لیگ میلیاردی در حرف و بدهکار در عمل، دیگر جایی برای بازیکنان خارجی ندارد پس لطفا ورود بازیکنان خارجی را ممنوع کنید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج