adexo3
۳۷۵۱۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سود و زیان یک ماه تعطیلی

برای اردوی آماده سازی تیم ملی در راه مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ لیگ برتر به تعطیلی یک ماهه رفته است.

خبرآنلاین: لیگ شانزدهم از تاریخ ۲۲مرداد وارد یک تعطیلی تقریبا بلند مدت شده است. تعطیلی ای که به سبب بازی های تیم ملی در راه جام جهانی روسیه تا ۱۹شهریور ادامه دارد. نکته هم درباره این تعطیلی تقریبا یک ماهه این است که پیامد این تعطیلی برای تیم های لیگ برتر چیست؟

بدون شک تیم هایی که در این چهار هفته نتوانسته اند خواسته های خود و هوادارانشان را برآورده کنند می توانند در این مدت نفسی به راحتی بکشند. استقلال تهران با سرمربی جدید و جوانش از ۴ بازی فقط ۲ امتیاز گرفته تا علیمنصور بیش از همیشه تحت فشار باشد. بدون شک این استراحت یک ماهه فرصتی مناسب برای بازیابی روحی - روانی و فنی تیم است تا آن ها با فراموش کردن نتایج ضعیف هفته های ابتدایی، با روحیه و شرایط بهتری ادامه لیگ را سپری کنند.

دیگر تیمی که باید از این فرصت تعطیلی به درستی استفاده کند فولاد خوزستان است. نعیم سعداوی تیمی کاملا جوان و متفاوت را نسبت به فولاد فصل قبل آماده کرده است. اما جوانان بومی و با استعداد جنوب تا به حال توانایی های خود رابه خوبی نشان نداده اند. آن ها به غیر از نمایش قابل قبولشان در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس در سایر بازی ها نتوانسته اند کار خاصی از پیش ببرند تادر این مقطع از فصل در رتبه پایانی جدول قرار گرفته باشند. سعداوی و کادرش باید در فرصت باقی مانده از تعطیلات وضعیت را برای بهتر شدن جوانان اهوازی در ادامه لیگ فراهم کنند. چه بسا یک استقلال خوزستان دیگراز دل جوانان فولاد در بیاید.

از دیگر تیم هایی که در فصل نقل و انتقالات سر و صدای زیادی به پا کرد اما تاکنون در نتیجه گیری ناموفق بوده، میتوان به گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران اشاره کرد که باید دید این دو تیم بامربیان کار بلد خود در ادامه چگونه کار خواهند کرد .این تعطیلی علاوه بر سود برای چنین تیم هایی می تواند برای یک سری از تیم ها با ضرر همراه باشد.

تیم هایی که در این چهار هفته شروع خوبی در لیگ داشته اند حال با یک مانع برای ادامه نتایج خوبشان مواجه اند. تعطیلی بازی های پرسپولیس که بر خلاف فصل قبل، لیگ شانزدهم را با توپ پر و خوب شروع کرده باید امیدوار باشد تا ملی پوشان پر شمارش مثل طارمی، امیری، سید جلال و دیگران صحیح و سالم به تیم برگردند. مسئله ای که با توجه به تمرینات و بازی های پر فشار تیم ملی هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد. حال باید دید آیا برانکو می تواند با تمرین های نصفه و نیمه این روز های پرسپولیس و ملی پوشان خسته اش لیگ را از هفته پنجم به بعد به خوبی چهار هفته اولش ادامه دهد؟

دیگر تیمی که لیگ را خوب شروع کرده تراکتور سازی است. آن ها با اتکا به سرمربی با تجربه و بازیکنان با کیفیت شان در این فصل در قامت یک مدعی ظاهر شده اند. اما این تعطیلی شاید بتواند ترمز تراکتور را بکشد. مصدومیت های احتمالی و دور بودن از شرایط مسابقه می تواند آفت بدی برای تیم قلعه نویی و البته دیگر تیم های آماده لیگ شانزدهم باشد.

از دیگر تیم هایی که لیگ را با نتایج امیدوار کننده برای هوادارانشان شروع کرده اند می توان به نفت آبادان، استقلال خوزستان ،سپاهان و ذوب آهن اشاره کرد که باید دید آیا می توانند در باقی فصل همین سیر صعودی را ادامه دهند یا خیر؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج