اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۵۳۰۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

انصاریان: کریمی نباشد؛من هم نمی آیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: اگر کسانی که دعوت شده اند ستاره باشند؛ علی کریمی ماه آن ستاره هاست.

کاپ: علی انصاریان درباره دیدار خداحافظی جواد نکونام اظهار داشت: خدا را شکر از لحاظ بدنی آماده ام. خیلی خوشحالم که قراراست برای جواد نکونام چنین مسابقه ای برگزار شود. دیروز هم با اقای پروین صحبت کردم. خیلی از اینها که دعوت شده اند ستاره های فوتبال نیستند. محسن تنابنده ستاره سینما است و پوریا پورسرخ هم رفیق صمیمی من است اما در سینما و تلویزیون ستاره است.

وی در ادامه افزود: نمیدانم چرا علی کریمی در بین دعوت شدگان نیست. نمی دانم چه اتفاقی افتاده است اما اگر علی نباشد، احتمال حضور من هم خیلی خیلی ضغیف است. اگر کسانی که دعوت شده اند ستاره باشند؛ علی کریمی ماه آن ستاره هاست. ممنونم که من را دعوت کردند اما احتمال رفتنم پایین است. ولی بازهم می گویم کار کار بسیار خوبی است و باید از امثال علی دایی و جواد نکونام و .. تقدیر شود چرا که کاپیتان های تیم ملی بوده اند و زحمات زیادی کشیده اند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: بودن در کنار امثال عابدزاده و کریمی بسیار فوق العاده و نوستالژیک است. من و علی از رده های سنی امید باهم بوده ایم. حضور عابدزاده حتی روی نیمکت هم خیلی عالی است. اگر این دو نفر بودند جمعیت بیشتری هم می آمد. بازی پرسپولیس و میلان خیلی خوب بود. بازی خداحافظی من و خیلی های دیگر بود.

وی در ادامه اذعان داشت: علی کریمی حرفش را راست می گوید و اگر کدورتی باشد خواهد گفت. رابطه پروین و کریمی هم بسیار خوب است. مشکل جای دیگری است. اینکه آدم از بزرگ بودن بقیه ناراحت بشود روز مرگش خواهد بود.

از جواد و پروین تشکر می کنم. برد و باخت وجود ندارد. خیلی ها نتوانند بیایند. علی کریمی را نمی توان با هیچ فوتبالیست دیگری مقایسه کرد. با این حال، ستاره کسانی هستند که رفتند جنگیدند و من و امثال من اینجا ماندیم.

انصاریان در پایان درباره همبازی شدن با علی پروین در یک فیلم سینمایی گفت: نگاه کردن به علی اقا برایم لذتبخش بود. فکر کنم بعد از حدود بیست و خرده ای سال علی پروین به سینما آمد. سه، ۴ سکانس علی آقا بازی کردند که بسیار هم عالی بازی کردند. علی آقا همه دیالوگ ها را در دو، سه برداشت گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا تو پس چرا با اون چهره اومدی سینما

    • بدون نام

      اخرفوتبالیستهابایدبرن بازیگرشن.علی کریمی بهترازخیلی فوتبالیستهایی هست که باادعاکارمیکنن اون زمانی که بازی میکردتوزمین خودش رونشون میدادمثل بقیه نیست

    • بدون نام

      آخی گریه ام گرفت.خوب نیا.مثلا میخوای کلاس بزاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج