adexo3
۳۷۵۳۳۱
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

اینجا استقلال است نه تیم‌های قبلی‌ات!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برخی از بازیکنان استقلال باید بدانند در چه تیمی حضور دارند.

خبرگزاری تسنیم: بیژن طاهری درباره نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر و بازی‌های دوستانه اظهار داشت: اگر این تیم مربی نداشته باشد و بازیکنان هفته‌ای یک روز دور هم جمع شوند و تمرین انجام دهند، باز هم نباید این‌طور بازی کنند. بازیکنان فعلی استقلال کوچک نیستند و هر کدام برای خودشان مربی هستند. چطور استقلال باید این‌طور بد بازی کند؟ متاسفانه احساس خوبی نسبت به بازیکنان ندارم و آنها را مقصر نتایج استقلال می‌دانم تا کادر فنی.

وی افزود: هواداران از نتایج تیم زجر می‌کشند و اشک می‌ریزند. از شهرستان‌های مختلف با من تماس می‌گیرند و درد و دل می‌کنند. دو هفته دیگر با پرسپولیس بازی داریم و بازیکنان باید به خودشان بیایند. کادر فنی فعلی همان‌هایی هستند که در آسیا با نفت‌تهران نتیجه گرفته و دو سال در لیگ خودشان را مطرح کردند. این جمله خیلی بد است که بگوییم مربی ضعیف است یا کادر فنی نیاز به تقویت دارد. مربیان دیگر چه کار می‌کنند که صحبت از ضعیف بدون کادر فنی استقلال می‌کنیم؟ البته اینها مطالبی است که برخی‌ها برای حاشیه بردن استقلال استفاده کرده و تا الان هم موفق بوده‌اند.

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: هیچ ارتباطی با علیرضا منصوریان ندارم، اما می‌دانم حال و روزش چطور است. ببینید استقلال را به چه روزی انداختند. بازیکنی که با پیک موتوری از این باشگاه به آن باشگاه می‌رفت، امروز به استقلال آمده و هیچ کاری نمی‌کند. آقای بازیکن، اینجا استقلال است نه تیم‌های قبلی‌ات. برخی از بازیکنان تصور می‌کنند تیم چه ببرد و چه ببازد، فرقی ندارد و باید به خانه‌های‌شان بروند. در حالی که باید اینجا پاسخ بدهی و پیه خیلی چیزها را به تنت بمالی.

«سیستم استقلال باید هجومی باشد». طاهری با بیان این جمله خاطرنشان کرد: بازیکن استقلال مدام باید داخل محوطه جریمه حریف باشد، نه اینکه صرفا دفاع کند. آقای بازیکن، در استقلال باید تاوان بدهی. اگر امروز تحت فشار قرار گرفتی، به خاطر این است که نمی‌دانستی به چه تیمی آمده‌ای.

وی در خصوص عملکرد ضعیف بختیار رحمانی و کاوه رضایی گفت: بختیار بازیکن خوبی است، اما نمی‌داند در استقلال تماشاگر یقه او را می‌گیرد. خودم هفت سال در استقلال بازی کردم و می‌دانم چقدر بازی در استقلال سخت است. مگر وریا غفوری بازیکن بدی است؟ او باید مدام نفوذ کرده و داخل محوطه جریمه حریف باشد. امیدوارم استقلال پس از تعطیلات لیگ با طراوت بازی کند. اگر باز هم تیم به مشکل بخورد و شکست بخورد، از درون ایراد دارد. خوب تمرین نکردن و در شرایط بدنسازی قرار داشتن بهانه است.

پیشکسوت تیم استقلال در واکنش به اعتراض مهدی رحمتی به عملکرد بازیکنان عنوان کرد: رحمتی سال‌هاست در استقلال بازی کرده و کاپیتان تیم است. وقتی کاپیتان تیم احساس کند، بازیکنی خدای ناکرده کم‌فروشی می‌کند، باید داد و بیدا کند. آقای بازیکن، اینجا استقلال است نه تیم‌های قبلی‌ات که تماشاگران کمی داشت. هوادر در استقلال با وجود داشتن زن و بچه سکته کرده است. پس بدان در چه تیمی بازی می‌کنی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید اس دق لال تیمه!!!! نگو تو رو خدا

    • جهانگیر

      آقای طاهری عزیز، اتفاقا بازیکن ها مشکل ندارند، حتی کمک مربی ها هم مشکل ندارند، مشکل اصلی اینهاست:
      ۱- مدیریت که احساسی عمل کرد و منصوریان رو انتخاب کرد و اون رو سوزوند، آخه به خاطر محبوبیت که کسی نمیشه مربی تیم، منصوریان چه رزومه ی مثبتی داشت؟ غیر از اینه که پاس همدان رو برد دسته پایین‌تر و با اشتباهش تیم امید رو نابود کرد و سومین تجربه شم هم نفت بود که هر مربی اونجا رفته موفق بوده.
      ۲- اشتباه منصوریان فقط و فقط وفقط... لاف زدن هاش وکری خوندن هاش بود که این کار فقط نتیجه ی عکس داره و دیدید که فقط به تیم استرس وارد کرده و به تیم مقابل انگیزه داده.
      ۳- این کلاه برای منصوریان گشاد نبود که هیچ زیادی گشاد بود.
      ۴- مطمئن باشید اگه منصوریان تا دربی باشه و چون میخواد با برد از دربی خودشو ثابت کنه مجبوره فوتبال رو به جلو بازی کنه و این یعنی فاجعه، یعنی باخت با تعداد گل بالا، مگر اینکه پرسپولیس از ده موقعیت یکی شو هم گل نکنه و استقلال یکی بزنه و بره دفاع که این هم خیلی بعیده.

    • بدون نام

      نه لنگپولیس تیمه. باز اینا بعد یه دهه صدر اومدن روشون زیاد شد. یادتون نره پارسال این موقع سال آخر بودید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه چه رويي دارين شما؟!!!!!!!!
        پارسال سرورتون با تمام ناداوري ها بازم مثل الان اس دق لال ته جدول نبود و آخرش هم كه ديدين ، روي سرتون جا گرفت
        خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      بله استقلال بادوقهرمانی درآسیاتیم است آنهم تیم بزرگ.یک مقدار درک داشته باش.

    • پیر مرد پرسپولیسی

      داداش اینا سوپر استارهای تیمهای قبلیشون بودن ،شما یکی مثل برانکو می خواین که از چوب بازیکن بسازه ، وقتی نمی تونید لقمه اماده رو بخورید گناهشو گردن دیگران نندازین . یا حق

    • پیر مرد پرسپولیسی

      اره راست میگن اینجا استقلاله ، ندونم کاریاشون ،عدم مدیریت ،تاکتیک علی اصغریشون ووووووو هرچی کاسه وکوزه است رو سر شما میشکنن ،شما که تو تیمای قبلیتون ستاره بودین ،ملی پوش بودین ،حالا مقصر تمام ناکامیهاشونید ، ناراحت نشید این تفکر سالهاست دراستقلال حاکمه ،یادتون ،نمیاد مربیان قبلی بعداز هر ناکامی ملی پوشانتون رو می کوبید وتیم صدرجدولی رو اخر فصل ششم تحویلتون داد ، هی موفقیت درنفت روبنام منصوریان سند نزنید ،ابراهیم زاده ،فرکی ویحیی هم که همین موفقیت روداشتن ،موفقیت های نفت مرهون ومدیون مدیریت قنبرزادهباید دانست ،باخودتان فکر کردهاید که چرا دکتر قریب حاضر نیست در استقلال کار کند ؟

    • بدون نام

      تیم به استقلال می گن
      نه به پیروزی که الان چهار هفته است تیم شده
      قیافتونو ته فصل میبینم
      بد بازی می کنیم قبول
      ولی شماهم خراب می کنین ،قول می دم

    • علی

      مطمین باشید تا منصوریان هست استقلاالل به جایی نخواهد رسید البته دربی اخرین وداعش خواهد بود. ههههه

    • بدون نام

      آقای طاهری منصوریان برای این تیم کوچک است الان تیم مثل تیم پرسپولیس شده که حمید استیلی شد مربی دقیقاً برگشتیم به اون موقع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج