اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۵۹۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عبدی: همه باید از تیم ملی حمایت کنیم

عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد در آینده این باشگاه با پرونده‌هایی همچون پرونده ژوزه مواجه نشود.

خبرگزاری ایسنا: حسین عبدی درباره وضعیت این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: به تازگی لیگ استارت خورده است و تیم‌ها کارشان را تازه شروع کرده‌اند و همه تیم‌ها در تلاش هستند بهترین نتایج را بگیرند. پرسپولیس هم امسال لیگ را بسیار خوب شروع کرده، اما مربیان این تیم باید بدانند که در طول فصل همه باشگاه‌ها شناخت خوبی از یکدیگر پیدا می‌کنند و شاید بازی کردن مقابل تیم‌های دیگر در اواخر فصل سخت باشد. در تعطیلاتی که در حال‌ حاضر در آن هستیم تیم‌ها تمرین می‌کنند تا با آمادگی بهتری لیگ را مجددا آغاز کنند.

وی افزود: پرسپولیس در فصل نقل‌ و انتقالات چند بازیکن خوب را به خدمت گرفت که هر کدامشان ملی‌پوش بودند. حضور بازیکنان مطمئناً به تیم کمک خواهند کرد. مطمئناً هماهنگی این بازیکنان به روند تیمی پرسپولیس کمک خواهد کرد. در زمان ما که به همراه حمید درخشان هدایت پرسپولیس را بر عهده داشتیم بازیکنان ملی کمتری در تیم وجود داشتند. من اعتقاد دارم بازیکن با کیفیت حتی اگر ملی‌پوش هم نباشد، مطمئنا در طول فصل با عملکرد خوبش به تیم‌ ‌ملی دعوت می‌شود. مربیان باید از دعوت شدن بازیکنانشان به تیم‌ ‌ملی خوشحال باشند، زیرا این نشان می‌دهد که آنها بازیکنان آماده را در اختیار دارند. این را هم بدانید اگر الان احمد نوراللهی، مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر در پرسپولیس می درخشند، به خاطر این است که باشگاه به آنها میدان داد و آنها توانستند تجربه کسب کنند. باشگاه پرسپولیس به خاطر این بازیکنان هزینه‌های زیادی را متحمل شده است.

عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در مقابل قطر در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، خاطر نشان کرد: انتظار ما این است که در حال‌ حاضر همه از تیم‌ ‌ملی حمایت کنند. ما باید نسبت به پرچم‌مان و کسانی که پیراهن تیم‌ ‌ملی ایران را بر تن می‌کنند عرق داشته باشیم و از آنها حمایت کنیم. مطمئناً هر چقدر حمایت‌ها از تیم‌ ملی بیشتر باشد شانس پیروزی تیم‌ ‌ملی هم بیشتر خواهد شد و گاهی اوقات می بینید با تعصب و غیرتی که در بین بازیکنان تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران وجود دارد بازی‌های نشدنی را شدنی می‌کنند. ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که در بازی‌های خانگی تمام امتیازات را بگیریم و امیدوار باشیم که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود کند.

حسین عبدی ادامه‌ داد: ممکن است اختلاف نظرهایی در برخی از جاها وجود داشته باشد ، اما همه باید این اختلافات را کنار بگذارند و در شرایط کنونی فقط از تیم‌ ‌ملی فوتبال حمایت کنند. ما باید همه به منافع ملی و به سود پرچم ایران فکر کنیم. هر کسی اختلاف میان باشگاه‌ها و یا هواداران آنها با تیم‌ ‌ملی دامن بزند مطمئنا به دنبال منافع شخصی خودش است. هر کسی که مردم را تشویق کند که به ورزشگاه‌ها نیاید مطمئنا خلاف منافع ملی قدم بر می دارد.

عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره وضعیت پرونده مانوئل ژوزه نیز، گفت‌: زمانی که ما در باشگاه پرسپولیس حضور داشتیم تمامی زوایای این پرونده را پیگیری کردیم و در همان مقطع هم به دنبال آن بودیم که این پرونده را هر چه‌ زودتر به اتمام برسانیم. مطمئن باشید هر کاری که در آن زمان می‌توانستیم انجام دهیم را انجام دادیم. بعد از این که من از هیات مدیره جدا شدم دیگر در جریان این پرونده نیستم که این موضوع به کجا کشیده شد ،‌ ولی در کل باید موضوعی را مطرح کنم. به اعتقاد من در زمانی که با مربیان چه ایرانی و چه خارجی قرارداد می بندیم باید دقت لازم را داشته باشیم که بعدها مشکلی برایمان به وجود نیاید. من امیدوارم که پرونده ژوزه آخرین پرونده شکایتی یک مربی خارجی باشد که پرسپولیس با آن روبرو است و در آینده دیگر چنین مشکلاتی به وجود نیاید. ژوزه با باشگاه پرسپولیس قراردادی بسته بود که در همان زمان این قرارداد باید طوری منعقد می‌شد که مشکلی برای باشگاه به وجود نمی‌آمد. اگر در آینده دوباره چنین اتفاقاتی و پرونده‌هایی برای باشگاه پرسپولیس ایجاد شود باید به این فکر کنیم که قراردادهایی که می‌بندیم را بازنگری کنیم. من باز هم تاکید می‌کنم امیدوارم در آینده باشگاه پرسپولیس با چنین پرونده‌هایی روبرو نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج