adexo3
۳۷۶۱۲۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

محرمی: رضاییان برگردد بهتر است

پیشکسوت پرسپولیس گفت:وقتی مرا نمی خواهند به زور که نمی توانم بروم کار کنم.

کاپ: مجتبی محرمی درباره حضورش در تمرین تیم ستارگان اظهار داشت: به تمرین تیم ستاره ها رفتم و علی آقا را دیدم. ولی برای بازی کردن به ما کسی چیزی نگفت. البته من دیگر بازی هایم را کردم و کفش هایم را آویخته ام.در این فوتبال و برای این فوتبال ادعایی ندارم اما معتقدم من نفر اول این فوتبال هستم.بعد از من پرویز قلیچ خانی هست و نفر سوم علی پروین است.

وی ادامه داد:این را به خود علی پروین هم گفتم. علی پروین نظرش با من فرق می کند و می گوید اول پرویز قلیچ، دوم علی پروین سوم مجتبی محرمی اما من می گویم مجتبی محرمی، پرویز قلیچ و بعد علی پروین.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره وضعیت فعلی سرخپوشان بیان داشت: پرسپولیس یک روند رو به جلو را از نیم فصل دوم فصل گذشته شروع کرد و این چیزی که الان از این تیم می بینیم، ادامه همان روند است. شرایط پرسپولیس به گونه ای ست که آخر فصل دیگر کاری به آوراژ گل و این چیزها نداشته باشد. پرسپولیس چند هفته مانده به پایان فصل قهرمانی اش مسجل می شود و بازی های آخرش را تشریفاتی برگزار می کند. این تیم توان انجام این کار را دارد.

محرمی در خصوص برانکو خاطر نشان سخت:برانکو یکی از بهترین مربیان خارجی است که به ایران آمد، توانست پرسپولیس را در همه ابعاد یک دست کند. به برانکو اعتماد شد و برانکو هم به این اعتماد پاسخ داد. در دوران ما استانکو هم بدنساز بود، هم مربی بود و هم آنالیزور و... اما برانکو مربی بزرگی است و توانست همه تیم را یک دست کند. این یک دستی طوری شد که در تیم پرسپولیس کسی ادعای ستاره بودن نمی کند. این بهترین ویژگی برانکو بود.

وی در خصوص بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس و اینکه آیا با این اتفاق موافق است یا نه گفت: صد در صد اگر رضاییان برگردد بهتر است. منتها می گویند لیست پرسپولیس پر است. بازیکن که نمی تواند بازی نکند. به نظر من باید به تیم دیگری برود و قراردادش را طوری ببندد که نیم فصل به پرسپولیس برود.

ملی پوش سابق پرسپولیس در خصوص اتومبیلی که طارمی فصل گذشته به وی اهدا کرد گفت: مشکل سند آن ماشین حل شد و از این جهت مشکلی نیست.

محرمی در پاسخ به این سئوال که چرا کمتر در عرصه های فوتبالی فعالیت می کند گفت: وقتی مرا نمی خواهند به زور که نمی توانم بروم کار کنم. من به کارکردن در فوتبال علاقه دارم و قبلا که موقعیتش بوده رفتم و کار کردم. اما الان کسی پیشنهاد کاری نداده است. در کل باید بگویم که من هم باید زندگی ام بگذرد. مثل همه پیشکسوتان دیگر که از راه فوتبال زندگی شان می گذرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالله

      شماخیلی زودحرکت ناجوانمردانه رامین رافراموش کردیداگرایشان به این زودی بخشیده شودبقیه بازیکنان همراحت اینگونه حرکات راانجام می دهندشمامرورکنیدکارهای ایشان رابعدقضاوت کنیدچقدرقبل ازرفتن به ترکیه برانکوگله می کردکهرامین سرتمرینات حاضرنمی شوپوبعداخودایشان اقرارکردکه عمداپنهان شده که ازتاریخ موردنظرش بگذردکه بتواندیکطرفه قراردادش راکنسل کندوحالاشماهاراحت می گوییدبرگردد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج