adexo3
۳۷۶۲۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زینالی: تصمیم گرفتم در سایپا بمانم

علی زینالی معتقد است که تیم سایپا نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری را داشته است.

ورزش سه: بازیکن پرسابقه سایپا در مورد شرایط این تیم و شرایط تمرینات گفت: به نسبت سال گذشته تیم بهتری داریم و بازیکنان خوبی را جذب کردیم و فکر می‌کنم پتانسیل خوبی برای قرار گرفتن در رده‌های بالایی جدول داریم. و فقط نیاز به زمان داریم تا هماهنگ شویم و هفته به هفته بهتر می‌شویم.

علی زینالی تیم سایپا در مورد مصدومیتش اضافه کرد: قبل از بازی‌های لیگ مشکلی از ناحیه همسترینگ پا برایم ایجاد شد که مقداری از تمرینات عقب افتادم ولی در ادامه تمرینات خوبی پشت سر گذاشتم و الان هم مشکل خاصی ندارم و آماده هستم.

هافبک هجومی تیم سایپا در مورد اینکه آیا پیشنهادی از تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالات دریافت کرده ادامه داد: بله من از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم و پیشنهاد تیم سپاهان هم جدی بود ولی در نهایت و پس از بررسی که داشتم تصمیم گرفتم که در سایپا بمانم.

وی در مورد اینکه تعطیلات لیگ به نفع تیم سایپا بوده یا نه عنوان کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بچه‌ها به غیر از مهدی ترابی در تیم حضور دارند. چند دیدار تدارکاتی برای ما در نظر گرفته شده که باعث می‌شود هماهنگی بیشتری پیدا کنیم و با آمادگی خوبی به مصاف فولاد خوزستان برویم و در مجموع فکر می کنم این تعطیلات برای هماهنگی بیشتر به ما مکم کرد.

علی زینالی در مورد بازیکنان برزیلی این تیم اظهار داشت: هر دو بازیکن برزیلی ما کیفیت بالایی دارند و از جمله بازیکنان خارجی خواهند شد که در لیگ سر و صدای زیادی به پر خواهند کرد. جونیور که یک مدافع قدرتمند است و دروازه‌بان ما هم در چند بازی عملکرد خیلی خوبی به نمایش گذاشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج