adexo3
۳۷۶۳۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رافخایی: خطیبی به من کمک می‌کند

رافخایی در تبریز دنبال روزهای خوش گذشته می‌گردد. روزهایی که در انزلی برای او رقم خورد. آقای گل لیگ به مهاجمی محبوب در میان هواداران ملوان بدل شد.

ایران ورزشی: رافخایی در تبریز دنبال روزهای خوش گذشته می‌گردد. روزهایی که در انزلی برای او رقم خورد. آقای گل لیگ به مهاجمی محبوب در میان هواداران ملوان بدل شد. سیدجلال حالا بازیکن ماشین‌سازی است. او می‌خواهد مهاجم اول این تیم باشد. تیمی که رسول خطیبی سرمربی‌اش است. هم‌تیمی سابق رافخایی در تیم ملی که از خصوصیات فنی و اخلاقی او آگاه است و روش استفاده از آقای گل سابق لیگ را خوب می‌داند. رافخایی البته یک شانس دیگر هم آورده. اینکه خطیبی خود سال‌ها مهاجم تیم ملی بوده و در بوندس لیگا و جام جهانی بازی کرده و از این حیث می‌تواند تجربه گرانبهایی برایش باشد.

کسب ۵ امتیاز از ۴ بازی برای ماشین سازی نتیجه خوبی است؟

اگر بخواهیم از دید کارشناسی نگاه کنیم این نتیجه آنقدر هم بد نیست زیرا ما در بازی مقابل فولاد، گسترش و صبا میهمان بودیم و تنها بازی خانگی خود را مقابل تراکتورسازی انجام دادیم. این به آن معنا نیست که توان تیمی ما کم است. می‌توانستیم خیلی حرفه‌ای‌تر باشیم و بهتر بازی کنیم اما این را هم در نظر داشته باشید که بعد از 20 سال این نخستین سالی است که به لیگ برتر آمده‌ایم، بسیاری از بازیکنان جوان هستند و تیم به آمادگی کامل نرسیده است. هنوز تعامل بین کادر فنی و بازیکنان به سطح مطلوب نرسیده است. بازی‌های ما خیلی فشرده بود و این هم خود مزید بر علت شد. همانطور که دیدید در 2 بازی نیمه اول را 10 نفره شدیم و کارمان سخت‌تر شد. با توجه به تمام این مسائل عملکرد تیم به نظرم بد نبوده.

با توجه به اینکه دیر به تیم اضافه شدی اما خیلی زود در ترکیب اصلی قرار گرفتی و توانستی یک گل هم بزنی.

متاسفانه من در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات با ماشین‌سازی قرارداد بستم و خیلی دیر به تمرینات تیم اضافه شدم اما با وجود این سعی کردم تا بتوانم خودم را به تمرینات برسانم و با دیگر بازیکنان هماهنگ شوم. در حال حاضر هم تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیم مفید باشم و بتوانم بهترین بازی را انجام دهم.

رسول خطیبی در دوران بازی مهاجم بود و در جام جهانی و بوندس لیگا حضور داشت. آیا این مساله کمکی به تو می‌کند؟

این قضیه صددرصد در تمرینات من تاثیر دارد. ما تقریبا در تمام طول تعطیلات به صورت تخصصی تمرین کردیم، در طول هفته 3 تا 4 جلسه برای مهاجمان تمرین اختصاصی داشتیم. این تمرینات تاثیر بسیاری در آمادگی من داشته است. این نخستین سالی است که با رسول خطیبی به‌عنوان مربی کار می‌کنم و نحوه تمرینات و شرایط برای من بسیار راضی‌کننده است.

اینکه شما با رسول خطیبی در تیم ملی همبازی بودید مشکلی برایت به‌وجود نمی‌آورد؟

از دید من این مسأله مثبت هم هست چرا که ایشان یک مربی جوان است و من کار کردن با مربی‌های جوان را دوست دارم. در تیم، من تقریبا از لحاظ سنی از سایر بازیکنان بزرگتر هستم و شناختی که از گذشته روی خطیبی دارم خیلی به من کمک می‌کند. آقای خطیبی در زمانی که هدایت تیم ملی در اختیار دایی بود کمک‌های بسیاری به من کرد، من در آن دوران جوان بودم و از تجارب ایشان بسیار استفاده می‌کردم. مثل حالا که سعی می‌کنم از تجریباتش در قالب یک مربی استفاده کنم و روز به روز آماده‌تر شوم.

هدف ماشین سازی در این فصل چیست؟

هر باشگاهی در هر سطحی هدفی را دنبال می‌کند و به نظر من ماشین‌سازی در این فصل مهم‌ترین هدفش حفظ شرایط فعلی است. بعد از اینکه توانستیم این هدف را تحقق ببخشیم باید به سراغ اهداف بزرگتر برویم و به حضور در صدر جدول فکر کنیم. همانطور که گفتم این تیم بعد از 20 سال توانسته به لیگ برتر صعود کند و همین که بتواند بماند خودش هدف بزرگی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج