adexo3
۳۷۶۴۹۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: چلنگر سرم کلاه گذاشت

سرمربی تیم پرسپولیس به برخی شایعات درباره خود پاسخ غیرمستقیمی داد.

کاپ: به نقل از گل،پس از آنکه ماجرای جذب بازیکنان خارجی پرسپولیس به خصوص اوکراینی ها جنجال ساز شد حرف و حدیث های زیادی برای برانکو مطرح شد و همان زمان رسانه ها از برانکو خواستند پایش را از ماجرای اوکراینی ها بیرون بکشد و اعام کند که آنها را نمی خواسته ولی سرمربی پرسپولیس نه تنها این کار را نکرد بلکه به طور علنی اعلام کرد که آنها را خودش خواسته و بازیکنان خوبی هستند.

این اتفاق در حالی رخ داد که یک جریان خاص مدعی شده اند مدیر برنامه های برانکو و این خارجی ها به خصوص گلر کروات پرسپولیس یک نفر است. این ادعا در حالی مطرح است که گولچ را رضا فیض بخشی که ایجنت رسمی است به پرسپولیس آورده و اوکراینی ها را یک فرد به نام بهزاد اسمی که در اوکراین دفتر اقامت و ثبت شرکت دارد به واسطه گلستانه و ترکاشوند مدیر اقتصادی پرسپولیس به ایران آورد.

اما گلر دوم پرسپولیس هم با مدیر برنامه هایش به تهران آمده بود و برانکو در طول چند سال اخیر بنا به گفته خودش و چلنگر بدون مدیربرنامه ها بود و هر باشگاه را با یک نفر رفته است. الوحده امارات را با یک اماراتی رفته و چین را با طرف چینی و الاتفاق عربستان را هم به همین شکل.

اما واکنش برانکو به گزارش یک روزنامه دولتی و خبرگزاری درباره مشترک بودن مدیربرنامه هایش و خارجی های پرسپولیس که تلویحا او را هم به دلالی متهم کرده است.

رضا چلنگر این سوال را از او پرسید و برانکو با خنده پاسخ داد: من را چلنگر به پرسپولیس آورده و او مدیربرنامه هایم است و اتفاقا حسابی سرم کلاه گذاشت.

برانکو همچنین با طعنه گفت: در تعطیلات لیگ باید فروش داشته باشند و طبیعی است با چنین مطالبی بخواهند خواننده را جذب کنند. این گونه مطالب در این شرایط طبیعی است و من نگران نیستم. باشگاه باید پاسخگو با شد نه من.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکوباکسی تعارف ندارددمش گرم.نیازی هم به باندوباندبازی وباج دادن ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج