adexo3
۳۷۶۹۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

الگری: مهم ترین بازی ما برابر لاتزیو خواهد بود

ماسیمیلیانو الگری مربی یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی‌اش تأکید کرد که صحبتی در مورد ماتوئیدی بازیکن پاریسن ژرمن ندارد و درعین حال درمورد قرعه کشی لیگ قهرمانان به اظهار‌نظر پرداخت.

وبسایت نود: به نقل از فوتبال ایتالیا، الگری در کنفرانس پیش از بازی برابر لاتزیو به خبرنگاران گفت:

ابتدا در مورد بازیکنانی که در فهرست تیم ما برای این مسابقه حاضر نیستند صحبت می‌کنم. سیمونه زازا در لندن است و احتمالا راهی وستهم خواهد شد. لوکا مارونه نیز از ما جدا خواهد شد و دلیل نبودن لئوناردو بونوچی مسائل شخصی است.
وی در مورد قرعه لیگ قهرمانان گفت:

تنها قرعه‌ای که حالا به آن فکر می‌کنم همان قرعه‌ای است که جولای انجام شد و مشخص کرد ما فردا با لاتزیو دیدار می‌کنیم.. آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و خیلی خوب بازی می‌کنند. آن‌ها یک پیروزی خوب در مقابل آتالانتا به دست آورده‌اند. بازی کردن در برگامو همواره سخت بوده است اما آن‌ها به‌خوبی کارکردند. بازی فردا بسیار سخت خواهد بود و باید در آن پیروز شویم.

وی در مورد لیگ قهرمانان ادامه داد:

سویا تنها تیمی در ۴۰ سال اخیر است که توانسته سه بار پشت سر هم، لیگ اروپا را پیروز شود. چگونه با آن‌ها بازی خواهیم کرد؟ نمی‌دانم، چون وقت زیادی برای فکر کردن راجع به آن نبوده است. در آن صورت ما باید بازی‌های همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان را زیر نظر می‌گرفتیم. سمپائولی مربی خیلی خوبی است و سبک متفاوتی از اونای امری دارد. آن‌ها تیم خوبی هستند اما در مورد آن‌ها بعدا صحبت خواهیم کرد. بازی‌های ملی در پیش روی ما است که من به تعطیلات خواهم رفت. پس‌ازآن در مورد این موضوع بیشتر بحث می‌کنیم. خیلی خوب خواهد بود که پس از بازگشت از وقفه بازی‌های ملی، ما ۷ مسابقه پشت سر هم خواهیم داشت.

الگری در پاسخ به سوالی در‌مورد ماتوئیدی گفت:

من در مورد بازیکنان تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم. اگر مدیر باشگاه در این زمینه صحبت کرده، به خاطر این است که در حوزه کاری وی بوده است. در حال حاضر ما فقط به لاتزیو فکر می‌کنیم. پس‌ازآن ۴ روز از پنجره نقل و انتقالات فرصت باقی خواهد بود و شایعات زیادی مطرح خواهد شد.

وی در مورد تیمی که در دیدار برابر لاتزیو به میدان خواهد فرستاد گفت:

در حال حاضر مسئله من، انتخاب بین ماریو لمینا و پیانیچ است. پیانیچ در شرایط خوبی قرار دارد. طبیعی است که کمی زمان خواهد برد تا وی با شرایط تمرین و مسابقه‌ی ما آشنا شود. چراکه در رم سبک‌کاری متفاوتی حاکم بوده است. هیگواین واقعاً خوب کار می‌کند و به‌زودی به فرم ایده آل خود خواهد رسید اما دیروز کمی مشکل بدنی پیدا کرد. بنابراین مانژوکیچ فردا از ابتدا به میدان خواهد رفت.. سؤال مهم انتخاب بین پیانیچ و لمینا برای پست جلوی خط دفاع خواهد بود.

وی در مورد قیاس این دو بازیکن گفت:

بستگی به شرایط بازی دارد. در بعضی دیدارها شاید است هم‌زمان از مانژوکیچ، هیگواین، دیبالا و حتی پیاتسا استفاده کنم. هفته گذشته با توجه به شرایط بازی تصمیم گرفتم و فردا نیز تصمیمی مخصوص بازی لاتزیو خواهم گرفت. بااین‌حال، پیانیچ بازیکنی فوق‌العاده است و فکر نمی‌کنم او مشکلی برای مشارکت در کارهای دفاعی داشته باشد.

او در مورد غیبت بونوچی و احتمال بازگشت به سیستم ۴ دفاعه گفت:

نه، فردا با سه مدافع میانی بازی خواهم کرد. یکی از بن عطیه و روگانی، بازی را از ابتدا آغاز می‌کند.

الگری در مورد شرایط رم، ناپولی و اینتر که حریفان اصلی یووه محسوب می‌شوند ادامه داد:

به این موضوع فکر نمی‌کنم. تنها یک انجام‌شده است. اگر به فصل پیش نگاه کنید، تا پایان هفته دهم شرایط ما بسیار بد بود. یادم می‌آید که می‌گفتند مانژوکیچ نمی‌تواند گلزنی کند و یووه از جمع مدعیان خارج‌شده است. درست است که ناپولی اندکی فرم خود را ازدست‌داده است اما تازه هفته دوم هستیم. اینتر تغییراتی در کادر مدیریتی و مربیگری داشته و کمی زمان می‌خواهد. رم نیز شرایط نامناسبی را سپری می‌کند. آن‌ها چهارشنبه‌شب دو اخراجی دادند و دلیل حذف شدن آن‌ها بازی کردن با ۹ نفر در مقابل ۱۱ نفر بود. این به این معنی نیست که آن‌ها مدعی نخواهند بود.

یوونتوسی ها در هفته دوم سری آ، شنبه شب به مصاف لاتزیو خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج