adexo3
۳۷۶۹۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انگیزه ستاره جوان تیم ملی برای جدال با اتلتیکو

عزت اللهی می گوید در لیگ قهرمانان اروپا از پیش بازنده نیستند.

خبر ورزشی: با ۱۹ سال سن؛ گلزنی و درخشش در تیم ملی، گلزنی در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا و درخشش در لیگ روسیه. اینها افتخاراتی است که سعید عزت اللهی در جوانی به دست آورده است. او تا دو سال قبل زندگی آرامی داشت. در اسپانیا بی سر و صدا زندگی می کرد و در تیم سوم باشگاه اتلتیکو مشغول بازی بود اما حالا زندگی او کلا عوض شده است. سعید این تغییر را تا حدود زیادی مدیون کارلوس کی روش است و البته تلاش و کوشش خودش.

عزت اللهی پنجشنبه شب همراه با دیگر بازیکنان روستوف و البته هواداران تیمش، صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را جشن گرفت تا افتخار دیگری به کارنامه اش اضافه شود. او در چند دقیقه پایانی این مسابقه به میدان رفت و در این برد سهیم شد. ساعاتی بعد هم قرعه کشی لیگ قهرمان صورت گرفت و روستوف روسیه با تیم های بایرن، اتلتیکو و آیندهون همگروه شد. یوفا اسم این گروه را گروه مرگ گذاشت. تقابل سعید و اتلتیکو یکی از اتفاق های بسیار جالب این گروه بود. او زمانیکه در تیم سوم این باشگاه اسپانیایی توپ می زند، 2 هفته ای هم فرصت تمرین با تیم اصلی باشگاه را به دست آورد. سعید درباره رودرویی با باشگاه سابقش می گوید: «خیلی خیلی برای بازی با این تیم انگیزه دارم. در اتلتیکو خاطرات خوشی داشتم و تقابل با این تیم برای من بسیار جذاب خواهد بود.» او درباره این گروه و البته شانس روستوف برای مقابله با این تیم ها می گوید: «ببیند اتلتیکو، بایرن و آیندهون تیم های قدرتمندی هستند. ما آژاکس را بردیم و نشان دادیم تیم ضعیفی نیستیم. شک نکنید به این راحتی به تیم های حریف نمی بازیم، حتی بایرن مونیخ.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج