adexo3
۳۷۷۰۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مولر، آنچلوتی را به گواردیولا ترجیح داد

ستاره سرشناس بایرن مونیخ به مقایسه دو مربی بزرگی که با آنها کار کرده است پرداخت و اظهار کرد کار کردن با آنچلوتی بهتر از گواردیولاست.

نکونام: به نقل از اسپورت، پپ گواردیولا سه سال هدایت بایرن مونیخ را به دست داشت و در این مدت توانست هفت جام برای این تیم به دست آورد. کارلو آنچلوتی، مربی سرشناس دیگری است که هدایت بایرن را برعهده گرفت تا جانشین پپ گواردیولا در این تیم شود.

توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ درباره این دو مربی بزرگ که با آنها کار کرده است، به صحبت پرداخت و گفت: آنچلوتی رابطه نزدیک تری با بازیکنان دارد. گواردیولا در دنیای خاص خود زندگی می‌کرد. او بیشتر وقت خود را به تفکر کردن درباره سبک بازی تیم می گذراند. جنون فوتبالی داشت و البته باید بگویم که این جنون مثبت بود نه منفی.

ستاره سرشناس بایرن مونیخ در ادامه درباره فصل جدید رقابت های بوندسلیگا که با پیروزی قاطع بایرن مونیخ برابر وردربرمن شروع شد نیز گفت: تیم بسیار خوبی داریم اما اگر می‌خواهیم به عنوان قهرمانی برسیم، باید تلاش کنیم. فصل قبل بسیار هیجانی بود. امیدوارم در فصل جاری هم هیجان و حساسیت زیادی وجود داشته باشد. در فصل جاری هم احساس می کنیم بوروسیا دورتموند جدی‌ترین رقیب ماست.

او ادامه داد: دورتموندی‌ها منتظر لغزش ما هستند تا قهرمانی شوند. در این تیم بازیکنان باتجربه و جوان خوبی بازی می کنند و تهدیدی جدی برای ما به شمار می آیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج