۳۷۷۵۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: رشفورد تفاوت را رقم زد

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد اعتقاد دارد تیمش شایسته کسب پیروزی لحظات پایانی مقابل هال سیتی بوده است.

وبسایت نود: ژوزه مورینیو پس از پیروزی ۰-۱ تیمش مقابل هال سیتی که با گل لحظات پایانی مارکوس رشفورد حاصل شد ضمن تاکید بر اینکه تیمش شایسته کسب پیروزی بوده به تمجید از عملکرد رشفورد ۱۸ ساله پرداخت.

مورینیو پس از بازی به شبکه بی تی اسپورت گفت:

فکر می کنم هر کاری لازم بود برای کسب پیروزی کردیم. آنقدر خوب حمله می کردیم که ممطئن بودم گل سرانجام از راه خواهد رسید. حقیقت این است که شایسته کسب پیروزی بودیم. در نیمه دوم ما کاملا تیم برتر میدان بودیم. بازیکنان تا آخرین لحظه به کسب پیروزی باور داشتند و تمام تلاش خود را کردند. این بازی ها را فقط در صورتی که اراده بالایی داشته باشید می توانید ببرید.

هال سیتی نتوانست روی ضد حملات به ما ضربه بزند چون خیلی خوب دفاع کردیم. اگر رییس هال سیتی بودم فورا قرارداد مایک فیلان را دائمی می کردیم. می دانستیم مقابل تیم بسیار منظمی بازی خواهیم کرد.

رشفورد بازیکن حیرت آوری است و بسیار خوب کار کرده است. پس از ورود به زمین تاثیر خاصی روی جریان بازی گذاشت. در بازی مقابل لسترسیتی و امشب با ورودش به زمین تفاوت را رقم زد. با تلاش بیشتر شاید بتواند به عنوان یکی از وینگرها بازی کند. او مشکلات زیادی برای مدافعان کناری حریف درست می کند اما پست اصلی او مهاجم است.

جنبه ذهنی این پیروزی بسیار مهم است. ما تنها یک هدف داریم و آن فتح لیگ برتر است. اگر در پایان فصل دوم، سوم و یا چهارم شویم به این دلیل بوده که تیم های دیگر از ما بهتر بودند. اگر پنجم و یا ششم شویم هم به این دلیل بوده که به اندازه کافی خوب نبودیم. باید در هر بازی برای کسب پیروزی به میدان برویم.

ما فلسفه تیم و همچنین نحوه ای که بازیکنان بازی را می بینند تغییر دادیم. آن ها منتظر آمدن من بودند و می خواهند به من همه چیز بدهند. ترکیب تیم نسبت به سال گذشته قدرتمندتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج