۳۷۷۶۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آقای کی‌روش لبخند بزن

اصلا حواس مان نیست . هنوز غرق در احوالات و اتفاقات و نتایج المپیک هستیم.

ایران ورزشی: اصلا حواس مان نیست . هنوز غرق در احوالات و اتفاقات و نتایج المپیک هستیم. لیگ برتر فوتبال تعطیل است و قرار است فوتبال ملی‌مان جان بگیرد. اما حواس‌مان نیست که تیم ملی همین پنج‌شنبه راهش را آغاز می‌کند. بخش دوم مسیر پر پیچ و خم حضور در جام جهانی. بخش دشوارتر، حساس‌تر و اصلی ماجرا. راهی که با قطر شروع می‌شود و همه امیدواریم پایان خوشی داشته باشد. درست مثل چهار سال قبل در اولسان کره جنوبی. اتفاقی که با همین کارلوس کی‌روش رقم خورد و حالا همه منتظرند تا آن طلسم نحس صعود یک درمیان را همین مرد پرتغالی و تیم جوان شده‌اش بشکند.

شاید امسال کی‌روش تیم ملی را حتی راحت‌تر از برانکو به جام جهانی برد. همه می‌دانیم که نیروی انسانی مان بد نیست اما حتما ساز و کارهای لازم برای صعود بی دردسر باید فراهم باشد و کلی اتفاق خوب بیافتد تا تمرکز سرمربی تیم ملی و شاگردانش از چمن کمپ و لباس تیم ملی روی سیستم بازی و تدابیر تاکتیکی قطر و سایر حریفان در مسیر رسیدن به روسیه 2018 معطوف شود. از بحث مشکلات که بگذریم و یادمان بیافتد که عصر پنج‌شنبه قرار است تیم ملی در چه مسیری قرار بگیرد و چه راهی را آغاز کند دوباره به بحث پتانسیل انسانی و نیروهای فنی کی‌روش برای مقابله با قطر می‌رسیم. به فوتبالیست‌هایی که به‌عنوان بهترین‌های ایران دستچین شده و در گام اول میزبان جام جهانی 2022 که از ملیت‌های مختلف یک تیم واحد تشکیل داده را باید همین جا در خانه از پیش بردارند.

نیروی انسانی؛ همین برگ برنده تیم ملی ما و کارلوس کی‌روش خواهد بود. جدا از سکوهای آزادی و جمعیتی که می‌تواند بیش از ده درصد جمعیت قطر را شب بازی جلوی چشم شان بیاورد، بیست بازیکن از بهترین فوتبالیست هایمان از دیروز دور هم جمع شدند و پنج جوان شایسته هم امروز و فردا به تیم کی‌روش اضافه خواهند شد. جوان‌هایی که مثل اسلاف نامدارشان علی دایی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان از لابه لای بازی‌های اروپایی و لیگ‌های معتبر برای بازی تیم ملی می‌آیند تا بلکه مسیر صعود را هموار ترکنند.

سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی و علیرضا جهانبخش گل سرسبد لژیونرهای تیم ملی‌اند. نیروهای فوق‌العاده‌ای که در اوج جوانی سابقه دو سال حضور در تیم ملی و حتی رقابت هایی چون جام ملت‌های آسیا را دارند. جوان‌هایی که قرار است در لیگ قهرمانان و یورو لیگ مقابل قهرمان‌های اروپا، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در آلیانتس آره نا و ویسنته کالدرون به میدان بروند. حالا اخبار جوان‌های شاخص فوتبال ایران حول و حوش تقابل با بزرگان اروپا و شیرینی‌ها و دشواری‌های این نبردهای بزرگ می‌گردد و این برای کی‌روش و تیم ملی اتفاق شیرینی است.

حالا درست در آستانه گام اول تیم ملی در راه روسیه ۲۰۱۸ جوان‌های او در اوج آمادگی از راه خواهند رسید و با بهترین‌های لیگ خودمان تیمی را تشکیل خواهند داد که به پشتوانه هواداران چند ده هزارتایی به میدان خواهند رفت و حتما می‌توانند از پس آن تیم چند ملیتی و عنابی برآیند.

با این جوان‌ها و نیروی انسانی روی سکوها حالا وقت لبخند زدن کی‌روش و البته تمرکز روی پله اول است. حواس‌مان باشد که پنج‌شنبه قرار است چه راه دشواری را آغاز کنیم. پس حتی اگر کمی دیر شده باشد از همین امروز تیم ملی و هر آنچه باید برایش فراهم باشد را جدی بگیریم. جدی از گام نخست، فارغ از رنگ‌ها و تنها برای نام ایران.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج