adexo3
۳۷۷۷۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رضاییان فعلاً در ترکیب پرسپولیس جایی ندارد؟!

به نظر می‌رسد نباید به این زودی‌ها منتظر حضور رضاییان در ترکیب پرسپولیس بود.

خبرگزاری میزان: تلاش‌های رامین رضاییان برای حضور در پرسپولیس نتیجه داده است و این بازیکن در آستانه بازگشت به تیم فصل گذشته خود قرار دارد.

با این وجود به نظر می‌رسد رضاییان در صورت ورود نامش به لیست پرسپولیس، به این زودی‌ها نمی‌تواند در ترکیب این تیم به میدان برود.

با توجه به این‌که برانکو نسبت به آمادگی بازیکن و حضور مداومش در تمرینات تیمی و زیر نظر خودش حساسیت بالایی دارد، رضاییان فرصت زیادی برای حضور در کنار پرسپولیس ندارد.

این بازیکن که به جز حضور نصفه و نیمه‌اش در تمرینات بدنسازی پیش فصل ریزه اسپور ترکیه، فقط اردوی کوتاه مدت ایتالیا را در کنار تیم ملی داشته است باید در دوبازی حساس مقابل قطر و چین در جمع شاگردان کی‌روش باقی بماند و پس از آن پرسپولیس بلافاصله ۳ بازی سخت مقابل تراکتورسازی، استقلال تهران و سپاهان دارد که با توجه به حساسیت بالا به برانکو اجازه ریسک نمی‌دهد.

پس از هفته هفتم هم بار دیگر بازی‌های لیگ تعطیل می‌شود و احتمالاً رضاییان باید دوباره به تمرینات تیم ملی برگردد و در اختیار پرسپولیس نخواهد بود.

به همین دلیل این احتمال می‌رود که رضاییان پس از هفته هشتم و اضافه شدن مجددش به تمرینات پرسپولیس، چند هفته زمان می‌برد تا به کیفیت مورد نظر برانکو و آمادگی برای بازی در ترکیب این تیم برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج