adexo3
۳۷۷۸۷۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش جالب جیووا به تغییر لباس تیم ملی فوتبال

پس از آنکه فدراسیون فوتبال اعلام کرد از پوشاک آدیداس به جای جیووا برای تیم ملی در راه جام جهانی روسیه استفاده خواهد کرد، مسئولان شرکت ایتالیایی به این موضوع واکنش جالبی نشان دادند.

خبرگزاری ایسنا: محمد علی تابع بردبار، مدیر عامل نمایندگی جیووا در خاورمیانه درباره اقدام فدراسیون فوتبال مبنی بر خرید پوشاک تیم ملی فوتبال از شرکت محصولات ورزشی آدیداس و کنار گذاشتن جیووا، اظهارکرد: تیم ملی فوتبال روز پنج شنبه بازی حساس و سرنوشت سازی را با قطر و پس از آن در روز سه شنبه با چین دارد و همه مردم ایران منتظر خبرهای خوبی هستند. به نظرم در این شرایط تمرکز فدراسیون فوتبال بر روی کسب نتایج خوب توسط تیم ملی است و اگر حضور نداشتن جیووا باعث کسب نتیجه خوب می‌شود، ما هم حاضریم به تیم ملی کمک کنیم.

مدیرعامل نمایندگی جیووا در خاورمیانه ادامه داد: هدف و آرمان ما موفقیت تیم ملی است و الان هم برای تیم ملی دعا می‌کنیم و امیدواریم این تیم وکارلوس کی‌روش در آسایش نتیجه بگیرند. شاید با اقدام فدراسیون، شرکت جیووا متحمل خسارت‌های مالی زیادی شود، اما برای موفقیت تیم ملی این خسارت را به جان می‌خریم.

او درباره اینکه آیا مسئولان این شرکت ایتالیایی از اقدام فدراسیون برای کنار گذاشتن جیووا خرید پوشاک از شرکت محصولات ورزشی آدیداس خبر دارند، گفت: اخبار ضد و نقیض بوده و برای این شرکت اروپایی هم چنین اخباری قابل هضم نیست. چون هنوز به صورت کتبی چیزی برای ما ارسال نشده، ما هم این اخبار را به مسئولان ایتالیای منتقل نکرده‌ایم. ما به دنبال همکاری خوبی هستیم.

بردبار با بیان اینکه شرایط مسئولان فدراسیون فوتبال را درک می‌کند، افزود: ما به تصمیم آن ها احترام می‌گذاریم اما قرارداد جیووا و فدراسیون فوتبال بسیار حرفه‌ای بسته شده و صحبت‌های ما به صورت کتبی انجام می‌شود و دلیلی ندارد به خاطر این خبر فورا با مهدی تاج تماس بگیرم. ما بر اساس اخباری که در سایت‌ها و جراید منتشر می‌شود اقدام نمی‌کنیم. ما می‌خواهیم کار خوبی را در ایران انجام دهیم و ضرورتی ندارد مزاحم دوستان‌مان در فدراسیون شوم. خوشحالی مردم مهم‌تر از پوشیدن پوشاک جیووا یا هر برند دیگری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسي

      شما انقد سودتونو برديد با اون لباساي بدرد نخورتون كه اصن ديگه براتون مهم نيست.لباساي شما واسه مالديو هم مناسب نبود

    • بدون نام

      قشنگ معلومه از همین الان متن شکایت از ایران رو تو مجامع بین المللی اماده کردن

    • امین

      نتیجه میگیریم جیووا به صورت مکتوب باشکایت درست وحسابی حال فدراسیون رو میگیره !!!مگه اینکه هدایتی خسارت جیووا رو هم پرداخت کنه !!! سر در فدراسیون فوتبال رو هم به فدراسیون فوتبال هدایتی و برادران به جز جیووا !!!تغییر بدن دیگه حله !!!

    • بدون نام

      ....... خوده تاج تو برنامه نود گفت ما میدونیم این لباسا تو شیرازو تهران دوخته میشه!!! بعد ب ملت گفتین لباس برند ایتالیاییه!!! همشون ........ . همین برند لباسشو تو ایتالیا میده 8 دلار بعد به ما دادن نزدیک 90 دلار... تمام اینارو تاج میدونست کفاشیان میدونست ولی حرفی نزدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج