adexo3
۳۷۸۵۷۴
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

پشت پرده بازی نکردن نکونام در تیم ستاره ها

برادر کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد: «مى خواستند با این بازی از نام جواد نکونام استفاده کنید و با آوردن اسپانسر بدهی های قبلی شان را بپردازند و به این دلیل بود وی از بازی انصراف داد.»

جام نیـوز: بازی ستاره های ایران و لالیگا تمام شد و هنوز بحث هایی از آن بازی باقی مانده است. نامه تند جواد هاشمی بازیگر تلویزیون باعث شد تا اطرافیان نکونام واکنش نشان دهند.

محسن نکونام برادر این بازیکن در تازه ترین پست خود از پشت پرده های اتفاقات اخیر گفته است. او بدون آنکه نامی از سید جواد هاشمی بیاورد، نوشت:

«جناب آقای.... به خودتان بد كرديد ... نه از آن بابت که نامه ای از ناراحتی به خاطر بدهی های قبلی تیم هنرمندان از سر غیظ نوشتید، نه به دلیل آنکه از نیامدن اسپانسر ناراحت باشید! بلکه به خاطر تحقیر خودتان بابت پولی که نصیبتان نشد ناراحتم.

راستی آقای.... چطور تا دیروز که ژاوی و ديگر ستاره های لالیگا مصاحبه می کردند جواد نکونام را می شناختند الان شما می گویید که نمی شناسند. جالب است که بدانید آقای نکونام در مقابل این ستاره ها و ستاره های بزرگتر از این بازیکنان بازی کرده و ایشان را می شناسند که نیازی به نام بردن از آنها نیست.

نکونام ۷ سال تو لالیگا بازی کرد و در مقابل رئال مادرید گلزنی کرد و به همراه اوساسونا بهترین تیم تاریخ بارسلونا زمان مربیگری گواردیولا را شکست دادند ولی شما گفته بودید تیم ته جدولی.نکونام با اوساسونا تا ۴ تا تیم اروپا هم رفتند جناب آقای....

راستی شما را در ایران با چه نامی می شناسند؟ از بین این همه چرا شما ناراحتید؟ شما که در جریان مسائل مالی نیستید به گفته خودتان البته! آن چکی که برای ضمانت گذاشتند و متعلق به شما نیست ناراحت نباشيد!

احتیاجی نیست یار جمع کنید و از فوتبالیست های با ارزش مملکت مایه بگذارید و بگویید که چه کسی محبوبه و که محبوب نیست همه این عزیزان برای مردم محترمند و برای این کشور زحمت کشیده اند.

راستی اگر شهامت دارید اعلام کنید که آقای نکونام با چه کسانی تماس گرفته که برای این بازی به میدان نروند. ممنون می شویم شفاف سازی کنید.

شنیدم در یک برنامه تلویزیونی گفتید در جریان مسائل مالی نیستید پس چرا ناراحتید؟ مى خواستید با این بازی از نام جواد نکونام استفاده کنید و با آوردن اسپانسر بدهی های قبلی تان را بپردازید و به این دلیل بود آقای نکونام از بازی انصراف داد.

راستی گفته بودید روز بازی ستاره ها از هتل بیرون نمی آمدند و می گفتند به ما بی احترامی شده احیاناً به خاطر این نبود که پولشان را پرداخت نکرده بودید؟!

آقای نکونام یک خواسته داشت و می خواست یک بازی در شأن و منزلت ایشان و کشور عزیزمان برگزار شود. دعوت از بازیکنان بزرگ را خواستار شدند ولی خب در این صورت پرداخت بدهی های عزيزان امکان پذیر نبود. الان ناراحتی شما را مردم هم درک می کنند. ایشان زیر حرفشان نزدند و ماجرا را رسانه ای نکردند تا مقدار آبروی مانده تان را نبرند. راستی برزیل با پول فروش خانه تان! خوش گذشت؟»
پشت پرده بازی نکردن نکونام در تیم ستاره ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ....نه که ما نکونامو نمیشناسیم.کدوم ماست بندی میگه ماست من ترشه.نه که سابقشو تو استقلال ندیدیم.

    • بدون نام

      اخی ببخشید نمیدونستیم اوساسونا همیشه جز 6تیم اول لالیگا بوده وهرگز به دسته پایین سقوط نکرده کاش میگفتی کی رفته جز 4تیم اروپا مردم فوتبالو میبینن اقای ... واسه همینه که برادر شما هیچ وقت محبوب نشد اینو که خیلی خوب میدونید اقای... راستی حتما به همه بگین اوساسونا هرسال واسه قرارگرفتن جز سه تا تلاش میکردن نه واسه فرار از سقوط اقای ...خودت اون چیز هستی نه مردم اقای...

    • نکونام سرورلنگ

      نکونام اسطوره فوتبال ایران وبهترین بازبکن تاریخ ایران واسیا است نکونام به ریال مادرید گل زده کاپیتا تیم ملی استقلال واوساسونا بوده و۲۶گل درلالیگازده وباتیم اوساسونا ریال وبهترین تیم بارسلونا بامربیگری پپ گواردیولا رابرده است زنده باد ابی دلان

    • لنگ پاره پاره

      کسانی که به نکونا م حمله می کنند ازفوتبال هیچی نمی فهمند نکونام محبوب همه استقلالیهاست زنده باد استقلال بزرگ ننگ بادلنگ صغیر

    • ابوولی

      این نکونام درسته لالیگابازی کرده ولی خوب اینقدرالکی بزرگش نکنید

    • بدون نام

      لنگیهای همیشه در صحنه بنالید واقعاً هم نالیدن هم داره فقط مواظب باشید دق نکنید شما اگر یه بازیکن تو لالیگا داشتید می گفتید امپراطوره سلطانه ..... فقط اینو داشته باشید جواد لالیگایی سرور لنگیایی آفرین یه بار دیگه ببینید خودتون هم به این موضوع اذعان دارید

    • بدون نام

      خودش زبون نداره يا ...نداره حرف بزنه داداشش پيغام ميده!!!بعدشم فكركرده مثلا اگه نكونام بود 100هزارنفر تماشاگر ميرفت استاديوم؟خخخخ

    • جزیره ازخوزستان

      ببین آقای برادرنکونام اخه شماراکی میشناسه برادرعزیزم ؛اقای هاشمی رابچه پنح ساله هم میشناسه ومعرفت ایشون رادیدیم وبرادرشماراهم دیدیم ،بین توهین نکن به آقای هاشمی ایشون یک انسان پاک با ایمان وبامعرفتییه مث برادرشما پولکی نیست که تو بدترین شرایط بهخطرپول استقلال را تنها گذاشت و رفت .قهرمان به سلطان پروین ،تختی ،رضازاده میگن نه امثال نکونام پکوناکم.ممنون ازشما،تعدادی از فوتبالدوستان خوزستان.

    • بدون نام

      ایران عزیزمان به کجا میرود برادر نکونام چطور بخودش جرات میده به مرد بزرگی مثل هاشمی توهین کنه واقعا متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج