۳۷۹۴۴۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

زهیوی: ماندم تا نگویند رحیم پولکی است!

رحیم زهیوی می گوید بخاطر مردم خوزستان و شخص آقای پورموسوی از تصمیمش منصرف شده است و به تمرنیات بازگشته به امید اینکه مشکلات این تیم حل شود.

ورزش سه: رحیم زهیوی درباره بازگشتش به تمرین ات استقلال خوزستان گفت: بالاخره من شب گذشته با آقای پورموسوی صحبت کردم ، با این وضعیت می دانم اکنون پول نمی دهند و می خواهم برگردم که نگویند رحیم پولکی بود و بخاطر پول به تمرینات نیامد.
هافبک - مهاجم استقلال خوزستان همچنین گفت: من از بهترین تیم های ایران پیشنهاد داشتم اما با نصف پیشنهادهایم آمدم تا در تیم استانم بمانم. اما مسئولان تا کنون به وعده های خود عمل نکرده اند و حق دارم از آنها دلخور باشم. اگر نخواهند بازهم پول بدهند بگویند تا ما فکری کنیم و اگر بخواهد اینگونه ادامه داشته باشد در این تیم نخواهم ماند. اگر من برگشت بخاطر شخص آقای پورموسوی و مردم خوب خوزستان بود، در فضای مجازی بسیار به من پیام دادند و من بخاطر آنها از تصمیمم منصرف شده ام.
رحیم زهیوی در ادامه نیز گفت: ما کار سختی در ادامه خواهیم داشت ومی خواهیم نشان دهیم اتفاقات فصل قبل شانسی نبوده است. در سه جبهه باید بجنگیم و از حیثیت فوتبال خوزستان و ایران دفاع کنیم. از هواداران نیز می خواهم در این راه به ما کمک کنند.

هافبک تیم ملی ایران همچنین در مورد بازی تیم ملی ایران برابر قطر گفت: بازی سختی با تیم ملی قطر خواهیم داشت و انشالله با کمک هواداران سه امتیاز بازی را مال خود خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عخی شماها که پولکی نیستین اصلا میلیاردی نمیگیرین یه جوری حرف میزنین انگار هیچ پولی ندارین وکم مونده برین گدایی برفرض قرارداد یک میلیاردی میبندین نصفشو نمیگیرین همون پونصد میلیون که میگیرین خیلیا همه عمرشون کار کنن نمیتونن این مبلغو دربیارن ولی مثل شماها کاسه گدایی دستشون نمیگیرن ونمیگن پول شب نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج