۳۷۹۶۶۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سیاست کی‌روش، بزرگنمایی و جدیت

ثبات در تیم ملی، حمایت همه جانبه فدراسیون و وزارت ورزش از تیم ملی، مهره‌های باارزشی مثل آزمون، جهانبخش، عزت‌اللهی، تیموریان، قوچان‌نژاد، ترابی و همه و همه داشته‌های تیمی است که حمایت تماشاگران ایرانی را هم یدک می‌کشد.

ایران ورزشی: ثبات در تیم ملی، حمایت همه جانبه فدراسیون و وزارت ورزش از تیم ملی، مهره‌های باارزشی مثل آزمون، جهانبخش، عزت‌اللهی، تیموریان، قوچان‌نژاد، ترابی و همه و همه داشته‌های تیمی است که حمایت تماشاگران ایرانی را هم یدک می‌کشد. پس سخن گفتن از کمبودها‌‌‌ در ‌آستانه بازی حساس با قطر از سوی سرمربی تیم ملی حتما با سیاستی خاص انجام شده است.

روز پنج شنبه آغاز راهی است که برای پیمودنش سخت تمرین کرده‌ایم. تردیدی نیست که ثبات چندین ساله در تیم ملی اولین اندوخته تیم ملی کشورمان است تا راه رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه را هموار کند. از سوی دیگر هیچ حریفی را در راه رسیدن به جام جهانی نباید دست‌کم گرفت و البته قطر را باید جدی گرفت. تمام حرف های کی روش در برنامه نود با همین سیاست بود که مبادا کسی قطر را دست کم بگیرد.

رویارویی با حریفان برای رسیدن به جام جهانی سخت و طاقت فرسا است. کارلوس کی‌روش سال‌هاست نیمکت تیم ملی کشورمان را در اختیار داشته و با تمام کمبودهایی که وجود دارد، انتظارات را برآورده کرده؛ او با شرایط و امکانات ایران آشنا است و می‌داند که سرانجام همه چیز برای تیم ملی مهیا می‌شود، کما اینکه در این مرحله همه به حمایت از او و شاگردانش آمدند.

از همه مهم‌تر اینکه با وجود مشکلات مالی فراوان در فدراسیون فوتبال همواره بر حفظ کی‌روش تاکید شده و در طول چند سال اخیر در تیم ملی ثبات خوبی حاکم بوده. این می‌تواند برگ برنده‌ای برای ما در راه جام جهانی باشد. اگر در طول چند روز اخیر از سوی سرمربی تیم ملی بحث چندملیتی بودن بازیکنان قطر و قدرت این تیم بزرگنمایی شده، صرفا به این دلیل است که مبادا کسی قطر را ضعیف و کوچک بشمارد. ما می دانیم که مدت حضور سرمربی تیم ملی قطر روی نیمکت این تیم هنوز به یک سال نرسیده است. کارنیو کار خودش را از سال ‌2015 در تیم ملی قطر آغاز کرده و شاید بتوان گفت که هنوز شناخت لازم از فوتبال این کشور ندارد، در حالی که کارلوس کی‌روش چندین سال است تیم ملی ایران را در اختیار دارد و این فرصت را داشته تا طبق میل خود بازیکنان را تربیت فنی کند و البته شناخت کاملی از فوتبال کشورمان داشته باشد.

پس تیم ملی ایران، مربی‌اش و بازیکنانش همگی در شرایط بهتری نسبت به قطر ایستاده‌اند. اگر کارلوس کی‌روش روی حریف تاکید دارد و آنها را بزرگ تلقی می‌کند، کار اشتباهی نیست. او می‌خواهد بازیکنان با تمام توان به میدان بروند، هواداران با جدیت پشت تیم ملی بایستند و مسوولان هم از تیم ملی غافل نشوند ولی کی‌روش خوب می‌داند که پتانسیل فوتبال ایران با قطر قابل مقایسه نیست و بی‌شک تیمش را برای برد و ۳ امتیاز به زمین می‌فرستد. بزرگنمایی قطر سیاست کی روش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mansour

      یعنی ترابی از طارمی بهتر بود که اسم مهدی طارمی رو نیاووردید! !!!!!؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج