۳۷۹۷۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چرا افشارزاده شفاف سازی نکرد؟

مدت‌ها است بهرام افشارزاده از سمت سرپرستی باشگاه استقلال برکنار شده و به رغم آنکه اعلام کرده بود به زودی ناگفته‌هایش درباره استقلال را به زبان می‌آورد اما هنوز کلامی درباره دوران مدیریتش بر باشگاه استقلال حرفی نزده.

بانک ورزش: مدت‌ها است بهرام افشارزاده از سمت سرپرستی باشگاه استقلال برکنار شده و به رغم آنکه اعلام کرده بود به زودی ناگفته‌هایش درباره استقلال را به زبان می‌آورد اما هنوز کلامی درباره دوران مدیریتش بر باشگاه استقلال حرفی نزده. افکار عمومی اما انتظار دارد که سرپرست عزل شده سابق باشگاه استقلال درباره چرایی ناکامی‌های پی‌درپی این باشگاه در دوران سرپرستی و مدیریتش توضیحات شفاهی ارائه کرده و بگوید که چرا و به چه دلیل استقلال با وجود اینکه دو فصل پی در پی از سوی سازمان لیگ به‌عنوان گران‌ترین تیم لیگ معرفی شد، نتوانست جامی به دست آورد.

شاید هواداران استقلال انتظار داشتند مرد سردوگرم چشیده‌ای همچون افشارزاده که سال‌ها مدیریت بر حوزه‌های ورزشی را تجربه کرده لااقل به واسطه شکست‌های پی‌درپی استقلال در شهرآوردها عذرخواهی کند اما افشارزاده با وجود اینکه شکست‌های فوق در زمان مدیریتش رقم خورد مدت‌ها است سیاست سکوت اختیار کرده و درباره دلایل ناکامی‌ها صحبتی نمی‌کند. این رفتار جای هیچ توجیهی ندارد و نوعی توهین به استقلالی‌هایی محسوب می‌شود که در زمان مدیریت وی هیچ دستاوردی را به چنگ نیاوردند.

ای کاش افشارزاده قدری برای استقلالی‌هایی که انتظار موفقیت‌های تیمشان را می‌کشیدند ارزش قایل بود و پرده از ا‌بهام‌های بسیار فصل پیش برمی‌داشت. حتی افشارزاده باید درباره علت‌های اخراج امیر قلعه‌نویی و سپس پرویز مظلومی از استقلال و بی نتیجه بودن این عزل و نصب‌ها توضیحات شفافی را در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار می‌داد اما تا به امروز جز سکوت و بی‌توجهی به خواست عمومی چیز دیگری از سرپرست سابق باشگاه استقلال ندیده‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج