اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۹۹۸۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پورقاز استقلالی می شود؟

سید سیروس پورموسوی می گوید اگر تا دوازدهم پولی نتوانند به پورقاز بدهند، با توجه به مردانگی ابتدای فصل او، در صورتیکه بخواهد از تیم ما جدا شود، رضایت نامه اش را با هماهنگی مدیران باشگاه صادر خواهیم کرد.

ورزش‌سه: عزت الله پورقاز بازیکن ملی پوش فصل قبل ملوان انزلی در ابتدای فصل علی رغم اینکه پیشنهادات جدی از تیم های صبای قم و استقلال تهران داشت اما به دلیل تعهد شفاهی که به سید سیروس پورموسوی و باشگاه استقلال خوزستان داده بود، از علیرضا منصوریان و علی دایی عذرخواهی کرد تا فوتبالش را در اهواز ادامه بدهد.

اما مشکلات اخیر مالی استقلال خوزستان باعث شده است تا این بازیکن به حق از این موضوع ناراحت شود، او که از پیشنهادهایش بخاطر استقلال خوزستان گذشته بود انتظار همکاری دارد و شنیده می شود در صورت اینکه استقلال خوزستان نتواند به تعهدات مالی عمل کنداز این تیم جدا می شود و راه استقلال تهران را پیش خواهد گرفت.

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو کوتاه با ورزش سه، دراین باره گفت: من این خبر را نشنیده ام که آقای پورقاز بخواهد از تیم ما جدا شود یا درخواستی داشته باشد. اما اگر تا دوازدهم همین ماه پولی به ما نرسد و با توجه مردانگی و وفای به عهد پورقاز در صورتیکه خواهان جدایی باشد، با مدیران باشگاه صحبت می کنم تا رضایت نامه اش را صادر کنند، ما خوزستانی ها جواب معرفت را با معرفت خواهیم داد.

این در حالی است که استقلال تهران مشکلات زیادی در خط دفاعی دارد و حضور پورقاز می تواند کمک شایانی به آنها بکند. البته مسئولان شرکت گروه ملی و بانک ملی تا کنون هیچگونه پولی مبنی بر قرارداد به بازیکنان تیمشان نداده اند و در صورت ادامه یافتن این مشکلات، مطمئنا مشکلات بزرگتری به وقوع می پیوندد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر پورقاز برای استقلال خوزستان به میدان نرفته است؟ پس چگونه میتواند به استقلال تهران بپیوندد

    • علی

      چه کسانی رو از لیست میخان خارج کنند تا حقدوست و پورقاز و..... بیان ، کاش به جای این ولخرجی ها الکی اول فصل و الان که صرف خرید کنعانی ، آرش افشین و.... شد صرف جوانانی مثل نورافکن و اسماعیلی میشد بازدهیش خیلی بیشتر بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج