۳۸۰۲۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایران تشنه پیروزی برابر هوادارانش است

رئیس فدراسیون فوتبال قطر تأکید کرد که اعتماد بسیار زیادی به بازیکنان تیم ملی این کشور جهت ارائه بازی با کیفیت برابر ایران در ورزشگاه آزادی تهران دارد.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه الشرق قطر مصاحبه‌ای را با حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور را پس از حضور در تمرین عصر دیروز (چهارشنبه) تیم ملی قطر در ورزشگاه آزادی تهران منتشر کرده است.

آل ثانی درباره وضعیت تیم ملی قطر پیش از آغاز بازی برابر ایران در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: اعتماد بسیار زیادی به توانمندی‌های بازیکنان تیم ملی قطر برای ارائه بازی قدرتمند و با کیفیت فنی مناسب در بازی برابر ایران دارم. قطر می‌تواند نتیجه مثبتی را در این بازی کسب کند و بازیکنان با تمرکز زیاد می‌خواهند بازگشت موفقیت‌آمیزی به دوحه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به رنکینگ تیم ملی ایران در سطح آسیا و جهان گفت: ایران بهترین تیم آسیایی در رنکینگ فیفا و یکی از بهترین تیم‌های گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. ایران در بازی برابر قطر از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران خود استفاده می‌کند و تشنه پیروزی است.

آل ثانی درباره کیفیت و آمادگی تیم ملی قطر هم اظهار داشت: یکی از بهترین تیم‌های ملی فوتبال قطر در سال‌های اخیر را پیش رو داریم و نتایجی که طی دو سه سال اخیر کسب کردیم در مدت طولانی نتوانستیم به‌دست آوریم. کارنیو، سرمربی تیم ملی قطر گروهی از بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و می‌تواند تیم خوبی را روانه میدان کند. ما منتظر کسب نتیجه خوبی در بازی برابر ایران هستیم، البته حریف‌مان هم بسیار خوب بازی می‌کند و از سرمربی بسیار بزرگی برخوردار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج