اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۰۴۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکوردشکنی لیگ برتر انگلیس در نقل و انتقالات

فصل نقل و انتقالات تابستانی روز گذشته به اتمام رسید و مطابق انتظار، تیم های لیگ برتر انگلیس بیش از تیم های سایر لیگ های اروپایی برای خرید بازیکن هزینه کردند.

ورزش سه: سود هنگفتی که از دو سال پیش و از محل درآمد های تلویزیونی به تیم های انگلیسی می رسد، باعث شده توان مالی تیم های جزیره برای خرید در بازار نقل و انتقالات افزایش پیدا کند. اگر تابستان گذشته در مجموع ۱ میلیارد یورو صرف خرید بازیکن در لیگ برتر شد، امسال این رقم به ۱.۴ میلیارد یورو رسید تا رکورد جدیدی در تاریخ نقل و انتقالات دنیا به ثبت برسد.
یونایتد و سیتی بیش از دیگر تیم ها برای تقویت خود هزینه کردن ضمن اینکه پیوستن پوگبا به یونایتد با رقم ۱۰۵ میلیون یورو، رکورد گران ترین انتقال تاریخ دنیا را به ثبت رساند.
سری آ ایتالیا با بیش از ۷۰۰ میلیون یورو هزینه در بازار برای خرید بازیکن، پس از لیگ برتر انگلیس قرار می گیرد. یوونتوس با ۱۶۲ میلیون یورو بیش از هر تیمی برای خرید بازیکن هزینه کرد. انتقال ۹۰ میلیونی ایگواین از ناپولی به یووه نیز رکوردشکن شد.پس از یوونتوس نیز اینتر بیشترین هزینه را برای تقویت خود متحمل شد.
در بوندسلیگا مجموعا ۵۴۲.۵ میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه شد. انتقال ۳۵ میلیون یورویی هوملس و رناتو سانچس به بایرن مونیخ، گران ترین انتقال در فوتبال آلمان بود. بایرن و دورتموند، مطابق انتظار بیش از دیگر تیم ها در بازار هزینه کردند.
در فوتبال اسپانیا کمتر از همیشه برای خرید بازیکن پول صرف شد. ۴۹۲.۲ میلیون یورو هزینه تیم های لالیگا برای تقویت خودشان بود. بارسلونا با خرید ۶ بازیکن و صرف هزینه ای ۱۱۲ میلیون یورویی، بیش از هر تیم دیگری برای خرید بازیکن هزینه کرد اما رئال تنها ۳۰ میلیون یورو برای بازگرداندن موراتا از یوونتوس پرداخت کرد. انتقال گومس از والنسیا به بارسلونا با رقم ۳۵ میلیون یورو نیز گران ترین بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج