۳۸۱۳۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بالوتلی: دلم برای ایتالیا تنگ نمی‌شود!

مهاجم ۲۴ ساله ایتالیایی که به تازگی به تیم نیس فرانسه رفته مشکلات فیزیکی و عدم بازی کردن در تیم لیورپول را دلیل اصلی خارج شدن از فرم ایده‌آل دانست.

خبرگزاری فارس: ماریو بالوتلی ستاره روزهای یورو ۲۰۱۲ اکنون بسیار افت کرده و هیچ تیم بزرگی به دنبال او نیست. وی که در فصل گذشته به صورت قرضی از لیورپول به تیم میلان انتقال پیدا کرد در بیست بازی تنها موفق به زدن یک گل شد که آمار بسیار ضعیف این بازیکن را نشان می‌دهد.

جیمی کرگر، ستاره روزهای گذشته لیورپول و کارشناس اصلی شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت به دلیل کیفیت پایین این بازیکن در حالی که بالوتلی با قراردادی رایگان به این تیم پیوسته بود با طعنه گفت: نیس پول زیادی برای این بازیکن داد.

این مهاجم ایتالیایی در سال 2014 با مبلغ 16 میلیون پوند از میلان به لیورپول آمد اما بازی بسیار ضعیف و حاشیه سازی‌هایی که همیشه همراه وی بود به سرعت او را نیمکت نشین و به دوران افول نزدیک کرد. وی طی 24 بازی تنها 4 گل برای قرمزپوشان بندر لیورپول به ثمر رساند.

این مهاجم جوان که پس از درخشش در یورو ۲۰۱۲ و مخصوصا بازی با آلمان لقب سوپرماریو را به خود اختصاص داده بود حال با این بازی‌های ناامید کننده، تیم بزرگی به دنبال او نیست و جایی بهتر از نیس فرانسه پیدا نکرد. وی در این رابطه ضمن ابراز رضایت از تصمیم خود گفت: تصمیم من برای پیوستن به نیس درست‌ترین انتخاب بود زیرا من به بازی کردن مداوم احتیاج دارم. من با مربی تیم صحبت کرده‌ام و او به من اعتقاد کامل دارد و باور دارم که به روزهای اوج گذشته بازخواهم گشت.

بعضی رسانه اعلام کردند که در حالی که بالوتلی در تیم های اینترمیلان و آث میلان بازی کرده تعداد کمی باشگاه ایتالیایی خواهان جذب این بازیکن بودند اما وی قسم خورده که به وطنش باز نگردد.

او در این رابطه گفت: من برای تیم ملی فوتبال احترام زیادی قائلم و سعیم بر این است که به ترکیب اصلی این تیم بازگردم ولی اصلا دلم برای این کشور تنگ نخواهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج