adexo3
۳۸۱۴۵۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ابراهیم‌زاده: باید از دروازه‌بان قطر تشکر کنیم

عضو کادر فنی تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۰۷ آسیا گفت: ما فقط می‌توانیم از دروازه‌بان قطر تشکر کنیم که با اشتباه خود باعث پیروزی ایران شد.

خبرگزاری تسنیم: منصور ابراهیم‌زاده ضمن بیان این مطلب درباره بازی تیم ملی ایران مقابل قطر اظهار داشت: من در ابتدا باید یک تبریک بگویم به‌خاطر نتیجه‌ای که در آخرین لحظات رقم خورد و یک دست مریزاد به دروازه‌بان قطر که آن اشتباه را مرتکب شد و سه امتیاز را به ما هدیه کرد. از لحاظ فنی انتظار بیشتری از تیم ملی داشتیم. تیم ما نتوانست فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد و تنها نقطه مثبت این دیدار حضور تماشاگران در ورزشگاه بود که خیلی خوب و منظم تیم ملی را حمایت کردند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار آینده تیم ملی مقابل چین و پیش‌بینی‌اش از این دیدار گفت: شرایط بازی با چین و همچنین فوتبالی که این تیم بازی می‌کند نسبت به بازی با قطر متفاوت است. با توجه به اینکه چین برای پیروزی به میدان می‌آید ایران می‌تواند راحت‌تر بازی کند و با تکیه بر تفکر خود یعنی دفاع و ضدحمله شرایط بهتری را برای خود رقم بزند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان همچنین راجع به دیدار روز گذشته تیمش برابر استقلال اهواز در هفته پنجم لیگ دسته اول که به تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید، عنوان کرد: شروع خوبی داشتیم و به دو گل نیز رسیدیم. در ادامه بازی با آنالیزی که از تیم حریف انجام داده بودیم، می‌دانستیم که این تیم تنها کاری که انجام می‌دهد ارسال توپ به پشت دفاع‌ تیم ماست. این مسئله را به بازیکنان نیز گوشزد کردیم، ولی متأسفانه باز هم از این نقطه ضربه خوردیم و تیم استقلال با استفاده از این روش سه توپ روی دروازه ما آورد که به دو گل رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی

      باید از شما تشکر کنیم ،بعد از چند سال خانه نشینی ،امسال قبول زحمت فرمودی وکمر همت به نابودی تیم پر ظرفدار وپر امکانات مس کرمان بسته اید وعزم خودرا جزم کرده ودرتلاش هدایت مس به سمت لیگ دو هستید ،نمی دانم چه حکمتی وچه دستهایی در کار است که تمام مربیان ناموفق مثل شما وحمید خان درخشان وپنجعلی و...منتقد تیم ملی شده اند،استاد شما اگه بیل زنید ،لطفاًباغچه خودتان رابیل بزنید .که بعد از پنج بازی هنوز نتوانسته اید یک پیروزی کسب کنید ،تا ازاین منجلابی که تیم را گرفتار ان کرده ا ید ،خارج شوید .یا حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج