adexo3
۳۸۱۸۵۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عنایتی: به آینده استقلال امیدوار شدم

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: به آینده استقلال امیدوارم شدم، اما این تیم هنوز کار زیادی دارد.

خبرگزاری تسنیم: رضا عنایتی درباه شکست دو بر صفر صبای قم مقابل استقلال در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: بعد یک دوره بدنسازی، هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. امیدوارم بازیکنان صبا از این دیدار درس بگیرند و جدی‌تر کارشان را انجام دهند. احساس می‌کنم بازیکنان ما کار را جدی نگرفته‌اند. آنها مقابل استقلال بازی خوبی انجام دادند، اما از موقعیت‌های‌شان استفاده نکردند.

وی در مورد استقلال تصریح کرد: این تیم بازی خوب انجام داد، اما برای «استقلال شدن» کار دارد. با بازی روز گذشته، به آینده استقلال امیدوار شدم. استقلال بازیکنانی دارد که می‌توانند تاکتیک‌های مربیان را اجرا کنند، هر چند هنوز به مرز پختگی نرسیده‌اند.

مهاجم صبای قم که به علت مصدومیت در این دیدار به میدان نرفت، در خصوص عملکرد بازیکنان جدید استقلال عنوان کرد: بازیکنان با نظر سرمربی تیم جذب شده‌اند. بازیکنان جدید کارنامه‌دار هستند و در تیم‌های قبلی خودشان بهترین بودند. با این وجود، بازی در استقلال و پرسپولیس با سایر تیم‌ها متفاوت است و جایی برای اشتباه کردن نیست. بازیکنان باید بدانند که برای چه هوادارانی بازی می‌کنند.

در روزهای گذشته صحبتی از سوی عنایتی مطرح شد که در آن مهاجم صبا از علیرضا منصوریان خواسته بود کمتر صحبت کند. عنایتی در خصوص اینکه آیا سوء‌تفاهامات بین او و سرمربی استقلال برطرف شد یا خیر، گفت: همان روزی که چنین صحبتی مطرح شد، با منصوریان صحبت و سوء‌تفاهم برطرف شد. صحبت‌هایی که انجام دادم بد نبود، اما تیتری که به نقل از من مطرح شد، حمله کننده بود در صورتی که چنین منظوری نداشتم.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته به همراه صمد مرفاوی، حمید بابازاده و دوستان دیگر تجدید خاطره کردیم. ما سال‌های خوبی کنار هم داشتیم و خوشحالم که بار دیگر دوستانم را دیدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستان

      عنایتی جان، با یه گل بهار نميشه
      سلامت باشی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج