اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۱۹۱۴
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح الله زاده: استقلال می تواند در دربی موفق باشد

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: من اعتقاد دارم که اگر همدلی و همگرایی و ثبات مدیریت وجود داشته باشد استقلال زا بحران خارج می شود.

کاپ: علی فتح الله زاده درباره دوری اش از فوتبال اظهار داشت: نمی توانم دور از فوتبال باشم. با دوستان جلسه می گذاریم. هم فکری می کنیم. تحقیق می کنیم. در کارهای رسانه ای هستیم. امیدوارم روزگار به همه خوش باشد.

وی در ادامه افزود: به هر حال ما کارهایی را به صورت اجرایی، پژوهشی و ... انجام می دهیم. نمیتوانم دور از ورزش باشم. ما سر خودمان را گرم می کنیم. ما ورزشی هستیم و هیچ وقت هم دور نخواهیم بود.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره تغییرات مدیریتی استقلال و ماجرای منصوریان اذعان داشت: بایستی جامعه ورزشی را عادت دهیم که فرصت کافی را به یکدیگر بدهند و دنبال تنوع نباشند. قبول دارم که نتایج استقلال مطابق میل مربی، مدیر و هواداران نیست ولی باید حمایت صورت گیرد و نباید بعد از ۴ بازی مربی را کنار گذاشت. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. ثبات مدیریت، حاصلش پیشرفت خواهدبود. شایسته نیست در یک سال تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس دو یا سه مدیر داشته باشند.

وی همچنین اذعان داشت: من می خواهم بگویم وزارت ورزش مگر آدم ها را انتخاب نمی کند؟ یعنی اینها آدم های خودشان هستند پس چرا حمایت نمی کند؟ ما در ۶، ۷ سالی که مدیرعامل بودیم، فقط یک بار ریاست سازمان، آقای هاشمی طبا را دیدیم. چون به هم اعتماد داشتیم. نباید در کار هم دخالت کنیم. باید آدم هایی را بیاوریم که در حد تیم هستند. افتخاری سال هاست در ورزش هست و باید از او حمایت شود. منصوریان هم سرمایه استقلال است. باید آستانه تحمل را بالا برد.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره خروج این تیم از بحران تصریح کرد: من اعتقاد دارم که اگر همدلی و همگرایی و ثبات مدیریت وجود داشته باشد چنین اتفاقی رخ می دهد. الان مدیرعامل و هیئت مدیره همگرایی ندارند. اگر می خواهند به خاطر جبر از منصوریان حمایت کنند موفقیتی حاصل نمی شود.

فتح الله زاده در پایان درباره احتمال موفقیت استقلال در دربی گفت: با بازیکنانی که استقلال دارد می تواند در دربی موفق باشد. هر تیمی که مسلط به خودش و بازی باشد می تواند پیروز میدان باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین

      حاجی حالت خوبه باز یه دوتا گل زد کیسه توبازخواب نماشدی

    • بدون نام

      حاجي باکدام بازيکن وکدام مربي ميخواي دربي راببري سال ديگه ليگ يک تشريف داريد

    • اهواز

      حاجی خواب دیدی خیره باشه!!
      عاقبت به خیر باشی حاجی!

    • بدون نام

      استقلال به زور با تیما دسته 2 مساوی میکنه

    • علیرضا

      فتح الله در خواب بیند پنبه دانه

    • بدون نام

      گهی 4تا4 تا خورد گه 6تا6تا

    • بدون نام

      درجواب اون لنگی که گفته بود حاجی با کدوم بازیکنا مبخوای پرسپولیس رو ببری باید بگم ببین استقلال بیشتر ستاره داره یا لنگیا. وای بحالتون اگه این تیم هماهنگ شه

    • بدون نام

      ..خدا شفات بده

    • بدون نام

      استقلال عددی نیست فقط تراکتور تراکتور تراکتور

    • پیر مرد پرسپولیسی

      برو بینیم با ، بر وبچسب به کاسبی ت، وقت کردی برو یه سفری،ردیف اول ،جفت تشک کشتی بشین ،انالیز کن ،کشتی ها رو ،از فوتبال فقط توپ ودر وازه یادت مونده ، اگه یه بار دیگه ازاین اظهار نظر ها بکنی به مجتبی جباری میگم بیاد . یاحق

    • بدون نام

      راست گفته
      لنگی ها .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج