اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۲۱۲۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پست جدید میثم مجیدی در استقلال

مدافع چپ پای تیم فوتبال استقلال در بازی دوستانه روز گذشته تیمش برابر صبا در پست جدیدی به بازی گرفته شد.

ورزش سه: میثم مجیدی که در بیشتر بازی‌های این تیم در لیگ‌برتر نیمکت‌نشین بوده است، شایعاتی در مورد جدایی‌اش از این تیم در نیم فصل به گوش می‌رسید اما ظاهرا علیرضا منصوریان پست جدیدی برای این بازیکن تعریف کرده که در صورت نیاز می‌تواند در آن به میدان برود.

میثم مجیدی در بازی روز گذشته در پست هافبک دفاعی به میدان رفت و اتفاقا عملکرد بدی هم نداشت. هرچند این اتفاق به خاطر مصدومیت فرشید باقری و البته حضور امید ابراهیمی در اردوی تیم‌ملی اتفاق افتاد، با این حال اینکه منصوریان میثم مجیدی را در این پست تست کرده است، ممکن است به این معنی باشد که قصد دارد برای او پستی به جز دفاع چپ در تیمش تعریف کند.

میثم مجیدی فصل گذشته و در اردوی نوروزی استقلال در سوئد هم در همین پست به میدان رفت و نمایش قابل قبولی داشت و باید دید آیا منصوریان پست این بازیکن را عوض می‌کند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی

      میثم مجیدی اصولاً مدافع چپ پایی است با خصوصیات تهاجمی بالا ،سرعت مناسب ،قدرت دریبلینگ، سر زن ،شوت زن وفیزیک بدنی عالی ،مدافعی که دریک فصل دراستقلا ل خوزستان 8 گل به ثمر میرساند نشان می دهد که درفاز هجومی عالیست ومرا به یاد نیکبخت واحدی می اندازد که در استقلال فقط یک مدافع چپ بود وبعد از تغییر تیم ازوی درفاز حمله استفاده شد ودرسه فصلی که در پرسپولیس بو د گلهای زیاد وپاس گل فراوانی هم از او بیاد داریم وحتی بازیهای ملی خوب نسبتاً زیادی هم در همین پستی که در باشگاه به اوداده بودند وقابلیتهای خودراهم الحق بخوبی نشان داده بود ،،انجام داد ،بماند که قدر خود را ندانست واسیر حاشیه ها شد وبتدریج از فوتبال فراموش شد ،برادر عزیز با توجه به خصوصیات هجومی شما ،ووجود بازیکنان دفاعی دراین پست جدیدشما مثل باقری ،چشمی وامید ابراهیمی ،بعید است که جایی در ترکیب داشته باشید ،از جناب منصوریان بخواهید توانمندی شمارا درفاز هجومی ،حالا یا مهاجم هدف ،یا پشت مهاجم هدف ،یا وینگر چپ مورد ارزیابی قرار دهد ، گذشته از تعصبات رنگی وعرق 45ساله امبه تیم خاص،حیفم میاید بازیکنی چون شما به نیمکت دوخته شده وتوانایی هایش هرز رود .یاحق .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج