اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۲۱۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ساکت: امیدوارم ایران و چین صعود کنند

محمدرضا ساکت، مدیر تیم های ملی ایران ضمن خوشبینی نسبت به کسب پیروزی برابر تیم ملی چین، ابراز امیدواری کرد که هر دو تیم ایران و چین به جام جهانی صعود کنند.

ورزش سه: محمدرضا ساکت، مدیر تیم های ملی ایران ضمن خوشبینی نسبت به کسب پیروزی برابر تیم ملی چین، ابراز امیدواری کرد که هر دو تیم ایران و چین به جام جهانی صعود کنند.
در دور دوم مقدماتی جام جهانی روسیه، روز سه شنبه تیم های ملی ایران و چین به مصاف هم خواهند رفت. ایران در بازی اول خود 2-0 بر قطر پیروز شده اما چین در زمین کره جنوبی 3-2 متحمل شکست شد. ایران از 4 روز قبل از بازی خود را به شنیانگ چین رسانده است.

محمدرضا ساکت، مدیر تیم های ملی در مصاحبه با رسانه های چینی گفت:" من برای تیم چین احترام زیادی قائل هستم اما فکر می کنم بتوانیم این تیم را مغلوب کنیم. البته امیدوارم در نهایت هم ما و هم تیم چین به جام جهانی صعود کنیم.

نمی توانم ارزیابی دقیقی نسبت به تیم چین داشته باشم و این در حیطه اختیارات من نیست و تنها می توانم در مورد کلیات با شما صحبت کنم. می دانم که فوتبال چین به خصوص در زمینه زیر ساخت ها پیشرفت بسیار زیادی کرده و حالا تبدیل به یک حریف قدر و خطرناک برای همه تیم های آسیایی شده است.

پیشرفت فوتبال چین در چند سال اخیر چشمگیر بوده است. نسبت به چند بازیکن چینی که ترجیح می دهم نامی از آنها نبرم شناخت خوبی داریم. آنها بازیکنان خوب و ارزشمندی هستند."

ساکت در مورد مشکلات پیش آمده در دقایق پایانی بازی ایران و قطر و درگیری بازیکنان و کادر فنی دو تیم که ممکن است جرایمی برای هر دو تیم در پی داشته باشد گفت:" انتهای بازی درگیری هایی پیش آمد که ناشی از گل برتری ما بود. بازیکنان ما از به ثمر رساندن گل در دقیقه پایانی خوشحال و هیجان زده بودند. فقط همین."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج