اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۲۲۳۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پانادیچ: سوشا میتواند گلر بارسلونا باشد!

مربی‌ دروازه‌بان‌های پرسپولیس معتقد است سوشا مکانی، دروازه‌بان سابق این تیم، می‌تواند در بارسلونا بازی کند.

خبرگزاری ایسنا:‌ مربی‌ دروازه‌بان‌های پرسپولیس معتقد است سوشا مکانی، دروازه‌بان سابق این تیم، می‌تواند در بارسلونا بازی کند.
ایگور پانادیچ درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در دیدار تیم ملی اظهار کرد: او بازیکن بسیار مطمئنی است و در دیدار مقابل قطر فقط یک اشتباه انجام داد. اگر همین گونه به روندش ادامه دهد، می‌تواند به هدفی که دارد برسد.

وی درباره عملکرد رادشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس هم گفت: او تازه به جمع ما ملحق شده اما پیش از این در تیم‌های بزرگی حضور داشته است. تیم‌های او همیشه گزینه قهرمانی بوده‌اند. امروز هم در تمرین‌ها حرکات نمایشی از خود نشان داد. این رفتارها بیشتر یک شوخی محسوب می‌شود اما من معتقدم دروازه‌بان باید در تمرین‌ها جدی رفتار کند.

یکی از خبرنگاران از پانادیچ پرسید برخی کارشناسان معتقدند بیرانوند در دیدار تیم ملی در شروع مجددها مشکل داشت. آیا شما با این موضوع موافقید که پانادیچ پاسخ داد: این کارشناسان چه کسانی هستند؟‌ شاید تیم ملی بازیکن سرعتی نداشته باشد اما ما در تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنان سرعتی داریم و سیستم بازی ما هم بر همین منوال است اما در تیم ملی بازیکن سرعتی زیادی وجود ندارد شاید به همین دلیل است که بیرانوند شروع مجددهای سریع نداشت. البته او در نخستین بازی مقدماتی جام جهانی و در میان حضور تماشاگران زیادی بازی می‌کرد که مطمئنا این موضوع روی عملکرد بازیکنان هم تاثیر می‌گذارد. من اعتقاد دارم بیرانوند خودش هم فکر نمی‌کرد که دروازه‌بان اول تیم ملی باشد. این را بدانید که آسان نیست مقابل ۸۰ هزار نفر درون دروازه برای تیم ملی کشورت بازی کنی.

وی درباره اشتباه عجیب دروازه‌بان تیم ملی قطر هم گفت: همان اول بازی که دروازه‌بان قطر کارش را شروع کرد فهمیدم که دروازه‌بان مطمئنی نیست. او چندین بار در فضاهای خالی خروج کرد که این موضوع کاملا اشتباه بود. احساس می‌کردم که او در طول بازی دچار اشتباه خواهد شد اما در مقابل دروازه‌بانی مثل بیرانوند مثل یخ خونسرد بود و عملکرد خوبی از خود نشان داد.

پانادیچ در پایان درباره عملکرد سوشا در نروژ هم گفت: سوشا اگر بخواهد می‌تواند به بارسلونا هم برود. او همین الان از لیگ برتر نروژ پیشنهاد دارد و من با او در تماس هستم.

یکی از خبرنگاران با شوخی از پانادیچ پرسید به نظر می‌رسد سوشا باید به عنوان توریست به بارسلونا برود که او پاسخ داد: هم می‌تواند توریست باشد و هم می‌تواند بازی کند. شما با من شوخی می‌کنید اما من معتقدم سوشا می‌تواند آن جا بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      با شلوار بابا اسفنجی بره پیش انریکه

    • میبی

      مگه داریم مگه میشه

    • مجید

      راست میگه بنده خدا .منظورش این که میتونه تو شهر بارسلون با توپ پلاستیکی تو خیابون گل کوچیک بازی کنه.دروغ نگفته

    • salar

      جوک سال بود ؟؟
      خیلی باحال بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج