اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۲۳۶۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

به بهانه حمله جدید کی‌روش علیه برانکو

باشگاه پرسپولیس تهدید کرد

صحبت‌های عجیب کی‌روش علیه برانکو موجب خشم مدیران پرسپولیس شده است.

وطن امروز: صحبت‌های عجیب کی‌روش علیه برانکو موجب خشم مدیران پرسپولیس شده است.

باشگاه پرسپولیس فدراسیون را تهدید کرده اگر حملات کی‌روش علیه برانکو ادامه داشته باشد آنها هم با تیم‌ملی همکاری نمی‌کنند. بعد از اینکه برانکو اعلام کرد برای حمایت از تیم‌ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل قطر به استادیوم آزادی می‌رود، خیلی‌ها تصور کردند شاید دیگر با این حرکت سرمربی پرسپولیس، جنگ بین او و کی‌روش تمام شود. برانکو در مصاحبه‌های اخیر خود سعی کرد موضع مهربانانه‌تری علیه تیم‌ملی داشته باشد.
او با وجود اینکه از تعطیلی یک ماهه لیگ ناراحت بود اما اعلام کرد برای کمک به تیم‌ملی چاره‌ای نداریم. اما کارلوس کی‌روش در خاتمه بازی با قطر بدون آنکه نامی از برانکو بیاورد به او و امیر قلعه‌نویی به عنوان منتقدان برنامه‌های تیم‌ملی تاخت. کی‌روش چند باره اعلام کرد آن آقا باید از تیم‌ملی عذرخواهی کند. با توجه به اینکه کی‌روش قبلا گفته بود منتظر عذرخواهی برانکو هستم، می‌شود حدس زد علاوه بر قلعه‌نویی، برانکو هم مدنظر سرمربی پرتغالی تیم‌ملی است. با این وجود برانکو در نخستین مصاحبه سعی کرد حرفی علیه کی‌روش نزند. او مدعی شد چون اسمی از او به میان نیامده است دلیلی ندارد پاسخی به حرف‌های سرمربی تیم‌ملی بدهد.
اما این پایان کار نبود. سرمربی پرسپولیس در دیداری که جمعه‌شب با طاهری در خانه‌اش داشت نسبت به این موضوع اظهار گلایه کرد. برانکو می‌گوید ما بیشترین بازیکن را به تیم‌ملی می‌دهیم، هواداران ما برای تیم‌ملی سنگ تمام می‌گذارند و به خاطر تیم‌ملی روند حرکتی‌مان مختل می‌شود و عوض تشکر از ما، کی‌روش این حرف‌ها را می‌زند. طاهری بعد از شنیدن این گلایه‌ها به سرمربی تیمش گفت فعلا هیچ صحبتی علیه کی‌روش نکند، چرا که تیم‌ملی در شرایط خاصی قرار دارد و ممکن است نتیجه نگرفتن مقابل چین در نهایت به اسم این حاشیه‌آفرینی نوشته شود. اما طاهری در تماسی که با مسؤولان فدراسیون داشت گله خود را مطرح کرد. باشگاه پرسپولیس در این باره اخطار داده اگر مصاحبه‌های تخریبی کی‌روش ادامه داشته باشد، آنها مقابله به مثل می‌کنند و برخلاف میل باطنی‌شان، برابر صحبت‌های سرمربی تیم‌ملی موضع می‌گیرند.
مسؤولان فدراسیون وعده دادند در این باره به کی‌روش هشدار لازم را می‌دهند تا او با این صحبت‌ها مانع اتحاد مربیان نشود. اما با توجه به رفتار کی‌روش و همچنین آگاهی فدراسیون از خلقیاتش بعید به نظر می‌رسد تاج و دیگر مدیران فدراسیون در این باره چندان به کی‌روش نهیب بزنند. پیشینه نشان داده هر وقت این اتفاق افتاده برعکس کی‌روش بر انتقاداتش افزوده است. اما با توجه به اتمام حجت باشگاه پرسپولیس اگر سرمربی تیم‌ملی بار دیگر علیه برانکو حرف بزند آن وقت باشگاه هم قطعا مواضع سرسختانه‌ای را می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرباز ارتش سرخ

      با عرض سلام . مگه کیروش کیه که در مورد آقای برانکو و قلعه نوعی صحبت میکنه . ایشون از وقتی سرمربی تیم ملی شده ما بازی قشنگ از این تیم ندیدیم فقط با شلوغ کاری و شانسی نتیجه گرفته با این حال بازم حمایت کردیم ،به ایشون اخطار میکنیم اگه یک بار دیگه به این کارشون ادامه بدن تمام سربازان ارتش سرخ ( پرسپولیس و تراکتور ) تمام بازیهای تیم ملی به مربی گری این آقا را تحریم مکنیم .

    • آداک

      نه بابا

    • ناصر

      کیروش دیگه شورشو درآورده .باید دست از این کارهاش برداره وگرنه علیرغم میل باطنی ما پرسپولیسیها طی کمپینی حمایت از تیم ملی را رها میکنیم.پس باید کیروش از این ببعد سکوت کند وگرنه ............

    • رضا

      جناب برانكو نشان از آدمي دارد و كيروش ...

    • بدون نام

      بازی با کره همه با پیراهن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی
      کی روش یادت باشه برانکو سرورته

    • کریمیان

      متاسفانه شکستن حریم درکشورمادرتمام سطوح داردانجام میشودبخصوص درورزش شماالان به حواشی بوکس.دوومیدانی.کشتی.تکواندو..ووونگاه کنیدمتاسفانه اینهاتمامااز سوءمدیریت خردوکلان مسئولان کشوری نشات میگیردوبس وگرنه دوتا مربی خارجی که هردومنابعشان ازبیت المال تامین میشودچرابایدجرات جوسازی راداشته باشندکه دودش به چشم جامعه ورزشی کشوربرود؟

    • For4for4

      نگو بابا کیروش می ترسه

    • salar

      بله به قول ارتش سرخ تحریم( مکنیم)

      کی روش از چین اعلام کرد ترسیدم هرچی شما بگین قبول!!!

    • مهران

      اگه كيروش زياد ديگه حرف بزنه ديگه بازيكن بهش نميديم ، هواداراي پرسپوليسم ديگه براي تيم ملي كاري نميكنن، برانكو هم بايد جوابشو بده اين پيزوري چي فكر كرده راجع به خودش

    • سرباز ارتش سرخ

      شرمنده که غلط املایی داشتم . ( می کنیم )

    • بدون نام

      مثلا کیروش با این مصاحبه اش میخواد کار دروازه بان قطر را زیر سوال ببره وبرد ایران را به حساب خودش بزاره یعنی ندیده که همه دیدند اون کاری نکرده برا تیم که شمشیر بعد برد برا آقایان برانکو وقلعه نوئی کشیده ،خوبه حالا نصف تیمش پرسپولیسییه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج