adexo3
۳۸۲۳۹۱
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

شمارش معکوس برای تماشای استقلال جدید

با احتساب امروز کمتر از شش روز دیگر تا بازی حساس استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز باقی مانده و استقلالی که از چهار بازی خود تنها ۲ امتیاز به دست آورده باید خود را آماده و مهیای این بازی سخت و دشوار کند.

ایران ورزشی: با احتساب امروز کمتر از شش روز دیگر تا بازی حساس استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز باقی مانده و استقلالی که از چهار بازی خود تنها ۲ امتیاز به دست آورده باید خود را آماده و مهیای این بازی سخت و دشوار کند. دیداری که مشخص می‌کند آیا منصوریان و تیم کاری‌اش موفق شده‌اند در این تعطیلات یکماهه تغییراتی در استقلال ایجاد کنند یا خیر. پاسخ این پرسش مهم را به زودی خواهیم یافت و پرده از حقیقت استقلالی که منصوریان ساخته برخواهیم داشت. استقلال و ماشین‌سازی یک بازی فوق حساس یک هفته قبل از شهرآورد است. این بازی را باید جدی گرفت...

منصوریان از جهاتی در تعطیلات یکماهه لیگ خوش شانس بود که ملی‌پوشان آنچنانی در تیم ملی نداشت وگرنه مانند برانکو مجبور بود هفته‌های بسیاری را در غیاب بهترین بازیکنانش سپری کند و از فرصت هماهنگی بیشتر بی‌بهره بماند. گرچه استقلال به واسطه داشتن تنها دو ملی‌پوش در تیم ملی مورد انتقاد قرار می‌گیرد و خیلی‌ها منصوریان را مسبب چنین وضعیتی می‌دانند و معتقدند که در شخصیت تیمی استقلال نیست که در تیم ملی چنین جایگاه نازلی داشته باشد اما حضور تنها دو بازیکن در تیم ملی مجال بزرگی را در اختیار سرمربی آبی‌ها قرار داد تا شاید تیم خود را به بهترین شکل ممکن آماده کند؛ استقلالی که در چهار هفته ابتدایی لیگ فقط دو امتیاز به دست آورده که این آمار بسیار نگران‌کننده است و چنانچه همین وضعیت تا پس از شهرآورد ادامه یابد بی‌شک منصوریان برای ادامه مربیگری در استقلال با سد بزرگ هیات مدیره مواجه خواهد شد و باید در انتظار تصمیم‌های شدید باشد.

به همین جهت است که انتظار می‌رود سرمربی استقلال علاوه بر آنکه از فرصت گذشته به طور مطلوب استفاده کرده باشد، باز روزهای باقیمانده نیز نهایت بهره را ببرد و از استقلال تیمی پیروزی‌خواه و هماهنگ پدید آورد. نه آن تیمی که با خوش شانسی از نفت تهران یک امتیاز می‌گیرد و یا تا پای شکست مقابل پیکانی پیش می‌رود که در زمره تیم‌های قعرنشین محسوب می‌شود ایضا دو باخت را هم در کارنامه کاری خود ثبت می‌کند. منصوریان باید باور داشته باشد که بازی با ماشین‌سازی نیز در ردیف همین بازی‌های سختی است که تا به امروز تجربه‌اش کرده و استقلال با چالش‌های تازه‌ای در این میدان مواجه خواهد شد. بخصوص اینکه سرمربی ماشین‌سازی از یک پیشینه کوتاه استقلالی نیز برخوردار است و در ترکیب ماشین‌سازان بازیکنان با تجربه و البته با انگیزه‌ای همچون تیموریان را هم می‌بینیم. ماشین‌سازی به لحاظ فوتبالی لااقل تا به امروز تیم هماهنگ‌تری در قیاس با استقلالی بوده که در چهار هفته ابتدایی لیگ دیده‌ایم و اگر منصوریان تحولات چشمگیری را در تیمش ایجاد نکرده باشد قطعا مقابل ماشین‌سازی نیز با مشکل مواجه می‌شود و چه بسا باز هم نتواند امتیاز کامل این بازی خانگی را به چنگ آورد.

استقلال در آستانه شهرآورد است و اگر اصلاحات ساختاری کافی در شکل بازی استقلال ایجاد شده باشد می‌توانیم به آینده منصوریان در استقلال امید ببندیم. استقلالی که در تازه‌ترین بازی تدارکاتی خود مقابل صبای قم پیروز بود به زعم غالب آنهایی که بازی را از نزدیک تماشا کردند، بخصوص برخی مربیان تیم صبای قم که خود سابقه استقلالی هم در کارنامه دارند، هرگز تیم جانداری نبود. نتیجه حاصله شاید همان باشد که منصوریان می‌خواست اما با سبک و سیاقی که در این بازی دیدیم استقلال منصوریان حتما مقابل ماشین‌سازی هم با مشکل مواجه می‌شود مگر آنکه در همین اندک زمان باقی مانده تا شروع دوباره لیگ تیم منصوریان به طور چشمگیری تغییر کرده و تمام نقص‌های فنی‌اش را برطرف کند. آنچه از استقلال امروز می‌بینیم تیمی با ناهماهنگی‌های چشمگیر بخصوص در فاز دفاعی است. استقلال اگر نتوانسته در جمع مدعیان باشد دقیقا به دلیل همین نقص بزرگ است. در بازی با صبای قم نیز مدافعان میانی استقلال چندان هماهنگ نبودند. گرچه رابطه کلامی نیز به طور مطلوب میان رحمتی و مدافعان خارجی برقرار نمی‌شود که این ناشی از ناواردی و مسلط نبودن دروازه‌بان استقلال به زبان انگلیسی هم هست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال جدید,همراه با بشکه آبهای,جدید

    • از اهواز

      استقلال ،جدید وقدیم نداره ! سر تا پاش یک کرباسه !!
      دلتون رو با این حرفا خوش نکنید
      لیگ یک منتظرتونه! !

    • سعید

      ما استقلالیا به آقای منصوریان اعتماد کردیم وایشون هم حق به گردن این تیم دارند و چند سال کاپیتان با اخلاق تیممون بودن و تا لحظه اخر هم دست از حمایت ایشون بر نمی داریم.زنده باد استقلال با اخلاق و بزرگ

    • بدون نام

      اطمينان نکنيد بريدمربي مثل برانکوبياريدمشکل استقلال فقط رحمتيه

    • بدون نام

      حالا برانکو چه گلی به شر شما زده؟؟
      یه دربی را برده
      اون موقع که لنگیا چهار تاچهارتا از استقلال می خوردن تو کجا بودی کارشناس؟؟؟

      شش روز سکوت برای عزای لنگیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج