adexo3
۳۸۳۱۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونتورا: کیلینی سهمیه اشتباه‌هایش را تکمیل کرد

سرمربی ایتالیا با خوشحالی از نتیجه کسب شده در اولین گام به حالت شوخی، عنوان کرد مدافع تیمش با دو اشتباهی که در این بازی داشت، دیگر تا پنج سال حق اشتباه ندارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌ ‌ملی ایتالیا در اولین دیدار خود در انتخابی جام جهانی در سرزمین‌های اشغالی به مصاف رژیم صهیونیستی رفت و با برتری سه بر یک شروع خوبی در این رقابت‌ها داشت. البته اخراج جورجیو کیلینی کمی باعث شد ایتالیا در اواخر مسابقه ریتم بازی را از دست بدهد ولی در نهایت به آنچه که می خواست دست یافت.

جامپیرو ونتورا بعد از کسب اولین برد به عنوان سرمربی لاجوردی پوشان ابتدا به حالت شوخی درباره اخراج مدافع خود گفت‌: کیلینی معمولا هر پنج سال یک بار دو اشتباه مرتکب می‌شود. او در این بازی سهمیه اشتباه‌های خود را تکمیل کرد و دیگر حق اشتباه ندارد.

ونتورا درباره پیروزی در اولین گام نیز اظهار کرد: بعد از نمایش ضعیفی که در برابر فرانسه داشتیم، پیشرفت زیادی را در تیمم شاهد بودم. در خیلی از دقایق مسابقه حتی بهتر از آن چیزی بودیم که انتظارش را داشتم ولی در دیداری که حریف نمی‌توانست یک شوت در چهارچوب داشته باشد، دروازه مان باز شد و این نگران کننده است. در کل راضی هستم چراکه شانس‌های زیادی برای گلزنی خلق کردیم و مثل یک تیم بازی کردیم. فقط ۱۰ ‌دقیقه بعد از اخراج کیلینی، ریتم بازی را از دست دادیم ولی دوباره جریان بازی را در اختیار گرفتیم.

ونتورا ادامه‌ داد: مدت زمان کمی است که هدایت تیم‌ ‌ملی ایتالیا را در اختیار دارم و امشب پیشرفت خوبی در تیمم نسبت به بازی دوستانه با تیم‌ ‌ملی فرانسه دیدم.

مارکو وراتی بعد از غیبت در سال ۲۰۱۶ در این بازی به عنوان بازیکنی بازیساز در ترکیب ایتالیا قرار گرفت و نمایش خوبی داشت. ونتورا با تمجید از ستاره تیمش هم گفت‌: برای او خوشحال هستم. او جواهری برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا است.

تیم‌ ‌ملی ایتالیا در بازی بعدی خود در خانه میزبان اسپانیا خواهد بود. سرمربی ایتالیا در پایان درباره این بازی گفت‌: فکر می کنم تا آن موقع تیم بهتری شده باشیم. اسپانیا یکی از بهترین تیم‌های جهان است ولی ایتالیا همیشه مثل ایتالیا بازی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج