adexo3
۳۸۳۲۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدینیو قصد پیوستن به رئال مادرید را داشت

آندرس اینیستا خاطره جالبی از رونالدینیو درباره پیوستن این بازیکن به رئال مادرید بیان کرد.

خبرگزاری ایسنا: چند روزی است که از کتاب زندگی‌نامه اندرس اینیستا یکی از بهترین بازیکنان اسپانیا و حتی جهان می گذرد. در این کتاب اینیستا درباره موضوعات مختلفی به صحبت پرداخت. یکی از موضوعاتی که اینیستا در کتاب زندگینامه خود به آن پرداخته است، پیوستن رونالدینیو به رئال مادرید بود. یک بار ستاره برزیلی، به تمامی بازیکنان تیم گفت که قصد دارد به رئال مادرید ملحق شود.

اینیستا در کتاب خود نوشت: درست چند روز قبل از برگزاری الکلاسیکو که با برتری ما در مادرید به پایان رسید، رونالدینیو در نیمه شب با من تماس گرفت و گفت: آندرس! کاملا در جریان هستم که ساعت ۳ شب است اما باید حقیقت تلخی را به تو بگویم و آن این است که من تا مدتی دیگر به رئال مادرید خواهم رفت. برادر من با آنها توافق کرده است و من به زودی به این تیم ملحق می شوم. فقط لطفا این راز بین ما بماند و به کسی درباره این موضوع چیزی نگو. من به تو بیش از همه اطمینان دارم. تو جوان هستی و می توانی من را درک کنی.

رونادینیو حتی به من این فرصت را نداد که پاسخی به او بگویم و گوشی را قطع کرد. روز بعد در تمرین، نوع برخورد دیگر بازیکنان با رونالدینیو متفاوت شده بود و کسی علاقمند نبود با او همکلام شود. سکوت عجیبی در تمرینات تیم حاکم بود. چندی بعد در الکلاسیکو، به یکباره، رونالدینیو در رختکن رو به تمامی بازیکنان گفت: دوستان، امروز بازی بسیار مهمی پیش رو داریم. آنها تیمی بسیار قدرتمند هستند اما در این چند روز، من متوجه شدم که اعضای تیم ما همانند یک خانواده هستند. من به تک تک شما در نیمه شب تماس گرفتم و گفتم که در آینده ای نزدیک، بارسلونا را ترک خواهم کرد، اما هیچکدام از شما در مورد این موضوع به یکدیگر چیزی نگفتید. من فهمیدم که اعضای تیمی که در آن بازی می کنم، حاضر هستند با سکوت کردن خودشان را اذیت کنند اما به هم تیمی خود خیانت نکنند. من برای مدتی طولانی اینجا خواهم ماند. به زمین مسابقه برویم و درسی حسابی به بازیکنان رئال مادرید بدهیم.

در نهایت، آن بازی با درخشش به یاد ماندنی رونالدینیو با ۳ گل به سود بارسلونا به پایان رسد. لحظه ماندگار آن مسابقه، ایستادن هواداران رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو و تشویق رونالدینیو در هنگام تعویض و همچنین تشویق این بازیکن هنگام باز کردن دروازه رئال مادرید بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج