adexo3
۳۸۳۳۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارتومئو: روی سلامت مسی ریسک نمی‌کنیم

رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد آبی‌و‌اناری‌ها روی مهاجم آرژانتینی خود فشار نخواهند آورد و گفت این باشگاه با اتحادیه فوتبال آرژانتین بر سر حضور مسی در اردوی آلبی‌سلسته اختلافی نداشته است.

خبرگزاری تسنیم: خوسپ ماریا بارتومئو اعلام کرد که لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا روی لیونل مسی فشار نخواهد آورد و سلامت او را به خطر نخواهد انداحت. او همچنین تأکید کرد که باشگاه بارسلونا با حضور مسی در اردوی تیم ملی آرژانتین و به میدان رفتنش برابر اروگوئه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ - همان دیداری که مصدومیت مسی در آن تشدید شده - هیچ مشکلی نداشته است.

مصدومیت کشاله ران مسی در بازی او مقابل اروگوئه تشدید شد و حالا مشخص نیست که او چه زمانی به ترکیب آبی‌و‌اناری‌ها بازخواهد گشت. این در حالی است که بارسلونا شنبه هفته آینده در هفته سوم لالیگا میزبان آلاوس است و سه روز پس از آن هم در اولین دور از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سلتیک خواهد رفت.

بارتومئو اما اعلام کرد که کادر فنی بارسلونا برای رساندن مسی به این بازی‌ها، روی او فشار نخواهند آورد. او تأکید کرد: هیچ کسی روی سلامت مسی هیچ گونه ریسکی نخواهد کرد. چنین مصدومیت‌هایی ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد به خصوص برای بازیکنی که به اندازه مسی بازی می‌کند.

بارتومئو در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه بارسلونا با تصمیم اتحادیه فوتبال آرژانتین برای دعوت از مسی اختلافی داشته است یا خیر، عنوان کرد: تنها چیزی که ما به اتحادیه فوتبال آرژانتین گفته‌ایم این بوده که مسی آسیب دیده است. هرگز نگفتیم که مسی نباید برابر اروگوئه بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج