adexo3
۳۸۴۲۴۵
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شما خوبین!

هر کسی به خودش این اجازه را می دهد به نکونام بتازد و با گرفتن یک قیافه حق به جانب، او را متهم کند و خودش را در حد یک جامعه شناس یا دگراندیش نشان داده و «نایتینگل»وار مسئله را تجزیه و تحلیل کند.

آی اسپورت: انتقاد کردن در فوتبال ایران نیاز به هیچ دانش خاصی ندارد؛ شما می توانید هر وقت خواستید با هر سطح از دانش فنی (که معمولا همه کارشناسان ایرانی حداقل یک A یوفا را دارند) به هر چیزی که می خواهید انتقاد کنید و برای این کار هیچ نیازی به جستجو در گذشته تان وجود ندارد.

انتقاد کردن از رفتار جواد نکونام در بازی ایران و قطر تبدیل به موتیف این یک هفته اخیر فوتبال ایران شده است. هر کسی به خودش این اجازه را می دهد به کاپیتان سابق تیم ملی بتازد و با گرفتن یک قیافه حق به جانب، او را متهم کند و خودش را در حد یک جامعه شناس یا دگراندیش نشان داده و «نایتینگل»وار مسئله را تجزیه و تحلیل کند.

در این میان اما انتقاد دو دسته از آدم ها، خیلی عجیب است. دسته اول، کسانی که حتی یک بار هم پیراهن تیم ملی را نپوشیده و در بحبوحه جام جهانی به کسب عنوان پیشکسوت نائل شده اند و حتی روی جلد برخی روزنامه ها هم می روند درحالیکه پیش از این حتی عکسی بزرگتر از ۴*۳ در آلبوم خانوادگی شان هم نداشتند و اوضاع شان در خانه و خانواده درست مثل همان جملاتی است که همسر هاوارد وب بعد از انتخاب شوهرش به عنوان داور فینال جام جهانی ۲۰۱۰ گفت:«بچه های مان در خانه، از هاوارد حرف شنوی ندارند. او چطور می خواهد این ستاره ها را توجیه کند؟»

دسته دوم هم کسانی مثل علی پروین و علی دایی که در دسته اول قرار ندارند و مویی در تیم ملی سفید کرده اند ولی گویا گذر عمر، کمی در حافظه شان ایجاد مشکل کرده است. هر دو نفر طوری از کی روش می خواهند نیمکت تیم ملی را مدیریت کند که گویا یادشان رفته دستیاران شان در این چند سال اخیر، چه کارهایی که نکرده اند.

علی پروین که به کی روش بابت کنترل نکردن نکونام بی تجربه می تازد، چرا خودش حتی یک بار دکمه کنترل از راه دور ناصر ابراهیمی باتجربه را فشار نداد. ناصر ابراهیمی کم در بازیهای پرسپولیس، پشتک زد، حاشیه ساخت، بازیها را به جنجال کشید و به این دلایل محروم شد؟

علی دایی که از نوع شادی گل نکونام ایراد می گیرد، اصلا وقت کرده بعد از گلزنی های صبا و راه آهن و پرسپولیس و نفت به عقب برگردد و حرکات بهزاد غلامپور را ببینید؟ البته به او باید حق داد که وقتی تیمش گل می زند، فقط به فکر فرار کردن از غلامپور باشد و به این چیزها فکر نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای نویسنده عزیز میشه خودت بگی چندبار پیراهن تیم ملی نه تیم باشگاهی لیگ برتر هم نه لیگ دسته یک رو پوشیدی؟مدرک مربیگری داری یا دکترا؟چه افتخاری تو زندگیت کسب کردی که اینجوری از دوتا از اسطوره هامون انتقاد میکنی بجز نوشتن مقالاتی که بابتش حساب بانکیت پرشده چه کاری انجام دادی همین علی پروین چندتا جام گرفته باحداقل امکانات علی دایی چقدر افتخار واسه کشورمون به ارمغان اورده حالا بخاطر یه اجنبی که این مدت هیچ کاری واسه فوتبالمون نکرده داری از اینا انتقاد میکنی تو اسیا کیروش جونت به عراق جنگ زده تو مرحله ای باخت که توی دوره قبل قلعه نویی به کره جنوبی باخته بود وحذف شده بود ولی تفاوت رفتار از زمین تا اسمان بود توی جام جهانیم که تو گروهمون اخر شدیم حالا به چه جرأتی به اسطوره هامون حمله میکنی بخاطر یه خارجی که هیچ افتخاری بدست نیاورده راستی نویسنده محترم اصلا فوتبال بازی کردی وعکس بالباس ورزشی داری یا شکمت اجازه نمیده اصلا فوتبال نگاه میکنی

    • بدون نام

      متن جالبی بود مرسی از انتخاب دیدگاه و نویسنده

    • بدون نام

      آقای نویسنده نترکی از حرص
      خون خودتو کثیف نکن با دفاع از جواد .........

    • مصطفی زاهدان

      اینا امثال دکترای ترک سیگارن که میگن نکش خوب نیس اما از مطب بیرون نرفته سیگارشون روشن!!!!!!!

    • محمد

      عالی و بی نظیر و ستودنی آفرین و سپاس به خاطر دل و جراتی که داری ، حقیقت محض تو تک تک کلماتت بود، متن کوتاهی بود ولی حسابی و کلی حس خوب و عالی به من داد، ممنونم دوست خوب و ارزشمندم

    • حسین عبدی

      اصلا تو خودت که میگی فلان وفلان تو چی تو اصلا تو چکاره ای تو هم موهات تو فوتبال سفید شده گل من
      گزارشت واقعا بی ربط بود ناراحت نشو

    • بدون نام

      تویی که این متن هارا می نویسی ودردیدعموم می گذاری فکر می کنی کی هستی وکجا وکی کارشناس وتحلیل گرشدی که درمقام انتقاد ازاسطوره های فوتبال حداقل ایران وپرسپولیس ظاهر می شوی
      اینها بزرگان فوتبال ومفاخرفوتبال ایران هستند پس وظیفه می دانند جهت ابروداری وپیشرفت تیم ملی به کیروش بگن نیمکت تیم را کنترل کن تا این به قول شما بزرگ فوتبال ایران به خود وتیم ملی گندنزند وابروی فوتبال ایران رانبرد
      اقای کارشناس مواظب حرف زدنت باش

    • رضا

      همه ی اینارو گفت که به پرسپولیسیا بتوپه. بد گفتن که تیم ملی باید شخصیت داشته باشه و چنین حرکاتی نکنه. خود این نویسنده چه افتخاری برای کشور داشته که به اسطوره های پرسپولیس میپره

    • محسن

      اسم این دو نفر را نه به زبان بیارید ونه با قلمتان بنویسید .شما خیلی کوچکتر از اونی هستید که اینطوری بنویسید .نکنه بویی از پول کیروش به دماغ شما هم رسیده.نکونام که عددی نیست اون نوچه پشتک زنه کیروشه.اون بدبخت بخاطر گل خوشحالی نکرد از اون خوشحال بود که خودشو در نیمکت تیم ملی میدید که به خاطر خوش خدمتی گذشته شده وردست و کفش جفتکن کیروش. شما هم با نوشتن اسم سلطان و شهریار میخواهید بگید از اون تیپ آدمای دسته سوم هستید.

    • محمدرضا

      بااین پولی کیروش ودستیارانش میگیرن بایدم ازشون انتقادنشه درودبرسلطان وآقای گل جهان

    • بدون نام

      از کیروش چیزی بهت رسیده........؟؟؟؟؟؟؟؟

    • mohammad

      چه کردی برادر با این قلم توانات بعد از مدتها هواداران فوتبال علی اصغری و بکش بکش که سردسته شون پروین محسوب میشد از سوراخ موشاشون کشیدی بیرون ، لمپن بودن از نوشته هاشون میچکه... موفق باشی دوست نازنینم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج