اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۴۹۰۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

رئیس کانون هواداران تراکتور: با تشویق‌های خود ورزشگاه را برای پرسپولیس ناامن می‌کنیم

رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی، گفت: ورزشگاه‌های ما به دلیل تشویق پرشور و پر نشاط هواداران و انرژی که آنها می‌دهند برای حریف نا امن است.

خبرگزاری فارس: رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی، گفت: ورزشگاه‌های ما به دلیل تشویق پرشور و پر نشاط هواداران و انرژی که آنها می‌دهند برای حریف نا امن است.

اسماعیل قلیچ‌خانی در مورد برنامه کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی، برای دیدار مقابل پرسپولیس، گفت: برای بازی فردا طبق تصمیم مسئولان تنها ۵ هزار بلیت فروخته می‌شود. طبق روال قبلی از هواداران تیم خواستیم تنها تراکتورسازی را تشویق کنند و کاری با تیم حریف نداشته باشند. تشویق تراکتورسازی بهترین کار برای تزریق انرژی به بازیکنان است و همین کار تیم حریف را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی در مورد جلساتی که در این مورد برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این مورد دو جلسه برگزار کردیم و روز گذشته هم هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم. برنامه‌های ویژه‌ای برای این بازی داریم و قرار است اگر هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آمدند آنها را تکریم کنیم و مورد استقبال قرار دهیم تا بازی در فضایی جوانمردانه برگزار شود.

قلیچ‌خانی در ادامه یادآور شد: در تهران و جلسه‌ای که برای تیم ملی داشتیم و یکی دو تن از اعضای کانون هواداران پرسپولیس روبرو شدم و برخورد بسیار صمیمی داشتیم. از آنها خواستم اگر برای بازی به تبریز آمدند این مسئله را به ما اطلاع بدهند تا امکانات لازم را در اختیارشان بگذاریم و شرایط خوبی برای برگزاری بازی به وجود بیاوریم.

وی در پایان تصریح کرد: در این بازی نشان می‌دهیم که ورزشگاه‌های تبریزی ناامن است اما نه از این بابت که سنگ و شی به زمین پرتاب شود. ورزشگاه‌های ما به دلیل تشویق پرشور و پر نشاط هوادارن و انرژی که هواداران می‌دهند برای حریف نا امن است. مطمئن باشید بازی به بهترین شکل برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا میخند؟

    • حامد

      به حق پنج تن پرسپولیس میبره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج