اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۵۱۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گوندوغان برای دربی منچستر آماده است

هافبک ترک تبار منچستر سیتی به طور کامل از بند مصدومیت رها شده و در صورت صلاحدید گواردیولا می تواند برای تیمش به میدان برود.

وب سایت نود: ایلکای گوندوغان از بهبودی کامل مصدومیتش گفته و اظهار داشت باوجودی که برای حضور در میدان مشکل آسیب دیدگی ندارد اما هنوز به شرایط آمادگی مطلوب هم نرسیده است.

این هافبک ملی پوش آلمانی چند ماه پیش در تمرینات بورسیا دورتموند آلمان دچار آسیب دیدگی شد و به همین علت رقابت های یورو ۲۰۱۶ را هم از دست داد. هافبک ۲۵ ساله منچستر سیتی در مورد شرایط بدنی اش گفت:

کم کم به مرز آمادگی کامل می رسم؛ اگر چه خیلی دوست دارم در دربی منچستر بازی کنم، اما فکر می کنم برای بازی کردن کمی زود باشد. در فوتبال ممکن است اتفاقاتی برای شما بیفتد که اصلاً فکرش را هم نمی کنی.

ایلکای گوندوغان در این گفتگو که با وب سایت رسمی باشگاه منچستر سیتی انجام داد، به وضعیت تمرینات تیمی هم اشاره ای کرد و گفت:

در تمرینات بسیار تلاش می کنم تا به آمادگی کامل برسم. فکر می کنم باید یک یا دو هفته دیگر هم به تمریناتم ادامه دهم تا به مرز آمادگی مطلوب برسم. شرایط جسمانی فعلی من برای یک نیمه بازی مناسب است نه نود دقیقه کامل.

گوندوغان در مورد دربی منچستر هم اینگونه نظرش را بیان کرد:

این یک بازی خاص و ویژه است که یکی از بزرگترین دیدارهای کل قاره اروپا هم به حساب می آید. فردا همه نگاهها به شهر منچستر دوخته خواهد شد زیرا شنبه منچستر پایتخت فوتبال اروپاست. با توجه به حضور بازیکنان و مربیان برتر و برجسته اروپا در لیگ برتر انگلیس، این رقابتها هر ساله پیشرفت های زیادی داشته و به چنان جایگاهی رسیده که از سراسر جهان این بازیها را تماشا می کنند. برای دیدار شنبه برابر منچستر یونایتد تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به پیروزی برسیم و زنگ خطر را برای همه تیم های حاضر در لیگ برتر به صدا درآوریم. اگر بتوانیم همانند چند هفته گذشته بازی کنیم، فکر می کنم پیروزی دور از دسترس ما نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج