adexo3
۳۸۵۱۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گران ترین داربی تاریخ فوتبال؟

۲ غول منچستری در شرایطی امروز به مصاف هم خواهند رفت که یک رکورد خاص را به نام خود ثبت می‌کنند، رکوردی که پیش از این در دست ۲ غول اسپانیایی و داربی ال‌کلاسیکو بود.

وطن امروز: ۲ غول منچستری در شرایطی امروز به مصاف هم خواهند رفت که یک رکورد خاص را به نام خود ثبت می‌کنند، رکوردی که پیش از این در دست ۲ غول اسپانیایی و داربی ال‌کلاسیکو بود. به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد و منچسترسیتی ۲ روز دیگر در داربی شهر منچستر به مصاف هم خواهند رفت. این داربی از همه نظر دارای نکات جالب توجه و هیجان‌انگیزی است.
هر دو باشگاه مربیان جدیدی این تابستان استخدام کرده‌اند، مربیانی که از آنها به عنوان ۲ مربی برتر حال حاضر فوتبال جهان نام برده می‌شود. مورینیو و گوآردیولا که زمانی در بارسلونا در کنار هم بودند، در سال‌های اخیر به رقبایی بسیار سرسخت برای هم تبدیل شده‌اند و در منچستر، این دو مربی دوباره رودروی یکدیگر قرار خواهند گرفت. اما حضور این دو مربی تنها نکته قابل توجه داربی آبی و قرمزهای منچستر نیست. هر دو باشگاه این تابستان چند ستاره گرانقیمت به ترکیب خود اضافه کرده‌اند که باعث می‌شود این داربی به گران‌ترین داربی تاریخ فوتبال بدل شود.
ترکیب احتمالی ۲ تیم برای مسابقه امروز جمعا ۶۷۰ میلیون پوند می‌ارزد. منچستر یونایتد در این میان دست بالا را دارد و ترکیب ۱۱ نفره اصلی که مورینیو مقابل منچسترسیتی به میدان می‌فرستند بیش از ۳۵۰ میلیون پوند ارزش دارد. این ترکیب شامل پل پوگبایی هم می‌شود که این تابستان با شکستن تمام رکوردهای نقل‌وانتقالاتی و با هزینه‌ای ۲۵/۹۳ میلیون پوندی به اولدترافورد آمد. در کنار این هافبک فرانسوی، باید به بازیکنان دیگری مانند آنتونی مارسیال (۶/۵۷ میلیون پوند)، لوک شاو (۲۸ میلیون پوند)، خوان ماتا (۱/۳۷ میلیون پوند)، اریک بیلی (۳۰ میلیون پوند)، مارون فلینی (۵/۲۷ میلیون پوند) و کاپیتان وین رونی (۲۷ میلیون پوند) اشاره کرد.
البته در کنار این بازیکنان یک سوپراستار گرانقیمت هم حضور دارد که البته این تابستان به‌صورت بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن به منچستریونایتد پیوست، یعنی زلاتان ابراهیموویچ. اگر منچستری‌ها مجبور می‌شدند برای انتقال زلاتان هزینه‌ای تقبل شوند قطعا باید پول هنگفتی به باشگاه فرانسوی می‌دادند. زلاتان از همین ابتدا کاملا در ترکیب منچستریونایتد جا افتاده و چند گل باارزش در هفته‌های اول وارد دروازه حریفان کرده است. تقابل او با مربی سابقش در بارسلونا یعنی گوآردیولا هم در نوع خود جالب توجه خواهد بود. پپ گوآردیولا برای مقابله با زلاتان و یارانش، ترکیبی به میدان خواهد فرستاد که ۸۵/۳۲۱ میلیون پوند ارزش دارد. با بازیکنانی نظیر کوین دی‌بروینه (۵/۵۴ میلیون پوند)، جان استونز (۵۰ میلیون پوند)، رحیم استرلینگ (۴۹ میلیون پوند) و لیروی سین (۳۷ میلیون پوند) که از جمله گرانقیمت‌ترین بازیکنان فعلی منچسترسیتی به شمار می‌روند.
نکته جالب توجه در ترکیب منچسترسیتی، نبود گلزن‌ترین مهاجم این تیم یعنی سرخیو آگوئرو است که به دلیل محرومیت نمی‌تواند آبی‌پوشان را همراهی کند. با این حال، بدون این بازیکن هم منچسترسیتی یکی از گران‌ترین ترکیب‌های حال حاضر فوتبال جهان را به داربی منچستر خواهد فرستاد. ترکیبی که اگر با ترکیب تیم مورینیو ادغام شود، می‌توان به آن لقب گران‌ترین داربی تاریخ را داد. منچستریونایتد و منچسترسیتی به این شکل رکورد داربی ال‌کلاسیکو را هم می‌شکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج