اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۵۷۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مونتلا: انتظار شرایط سخت تری را داشتم

مونتلا معتقد است انتظار برای فروش باشگاه و اعمال تغییرات در آن بسیار سخت است.

وبسایت نود: به نقل از فوتبال ایتالیا، وینچنزو مونتلا سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش بازی تیمش مقابل اودینزه، راجع به این دیدار گفت:

یک مربی باید با توجه به داشته‌هایش عمل کند. در روزهای اخیر، ما بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم اما، اینکه میلان ملی پوشان بسیاری داشته باشد اتفاق خوبی است.. ما باید از نقاط قوتمان آگاه باشیم. تعطیلات ملی به ما کمک کرد تا توانایی بعضی از بازیکنان را بشناسیم و با برخی از آن‌ها بیشتر کارکنیم.

اودینزه سعی خواهد کرد عقب بنشیند و بازیکنان خوبی برای آسیب زدن به ما در ضد حملات دارد. درعین‌حال، آن‌ها جوانانی با پتانسیلی بالا دارند،. ما نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی کرده‌ایم و آماده این دیدار هستیم. در طی چند هفته آتی، ما با تیم‌های سطح بالایی روبه‌رو خواهیم بود که اهمیت زیادی در روند کاری ما دارند. من نمی‌توانم جنبه‌های روانی کار را از بحث‌های تاکتیکی آن جدا کنم. بنابراین می‌خواهم در همه جنبه‌ها پیشرفت کنیم. من می‌خواهم حریف را تحت تأثیر بازی خود قرار دهیم و در انتقال بازی مؤثر عمل کنیم. از تیمم انتظار دارم بیش از گذشته به دفاع کمک کند.

وی در خصوص وضعیت سوسو و همین‌طور محرومیت ام بایه نیانگ و کوچکا پس از اخراج برابر ناپولی گفت:

من نمی‌خواهم سرنخی بدهم. بااین‌حال عموما بعضی چیزها را می‌دانید. همه‌چیز برای من روشن است. جک بوناونتورا نشان داده است که می‌تواند به‌خوبی هم در خط هافبک سه‌نفره و هم وینگر تهاجمی چه برای میلان و تیم ملی ایتالیا بازی کند. من تعصب به بعضی از اصول تاکتیکی را نمی‌پذیرم. تیم باید در طول زمان، تکمیل شود. اما فعلا ما پایه‌ای برای ساختن تیم نداریم. نکته مهم این است که تمرکزمان روی اصول فوتبال باشد. تغییر تاکتیک فعلاً تنها موجب سردرگمی تیم خواهد شد. جانلوکا لاپادولا؟ این تعطیلات فرصتی ویژه برای او بود. او شوقی دیوانه کننده‌ دارد و سخت به دنبال گلزنی است. این نوع اشتها برای مهاجمین خیلی مهم است. فکر می‌کنم او می‌تواند به ما کمک کند.

وی درمورد فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات ادامه داد:

در بازار نقل و انتقالات محدود بودیم اما به نظرم با حفظ چهره‌های باارزشی مثل باکا، رومانیولی و دی شیلیو عملکرد خیلی خوبی ارائه کردیم. من همچنان معتقدم بازیکنان ما ارزش بیشتری از چیزی که بقیه فکر می‌کنند دارند اما آن‌ها باید خودشان را ثابت کنند و اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشند. اعتراف می‌کنم انتظار داشتم تغییر مالکیت سخت‌تر از این باشد. اما این تغییرات، تفاوت بسیار کمی در شرایط تیم ایجاد کرده است.

گفتنی است تیم‌های میلان و اودینزه از ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج