adexo3
۳۸۶۶۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: باید کاپ قهرمانی را به ما بدهند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: در شرایطی که با وجود این مشکلات و سختی‌ها در حال تلاش هستیم، همین حالا باید جام قهرمانی را به ما بدهند.

خبرگزاری فارس: سید سیروس پورموسوی، در مورد تساوی بدون گل تیمش مقابل پدیده در هفته پنجم لیگ برتر گفت: ما مشکلاتی که سر راه ما وجود دارد و اینکه تمرکز بازیکنان درگیر این مسائل است تا همین جا هم خوب کار کرده‌ایم و قهرمان هستیم و می‌توانند کاپ قهرمانی را به ما بدهند. (با خنده) در دیدار مقابل پدیده هم عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده شویم.

وی افزود: رحیم زهیوی قبل از بازی ۲۲ دقیقه بدنش را گرم کرد و سپس اعلام کرد به خاطر درد نمیتواند بازی کند. سپس جانفضا را به زمین فرستادیم که او بعد از اینکه به روی زمین افتاد زانویش دچار مشکل شد و تا دقیقه ۴۰ با درد بازی می‌کرد که در نهایت این بازیکن را هم بیرون آوردیم. ما به دنبال رسیدن به گل بودیم و بازی بدی ارائه نکردیم. البته یک بار توپی که تیم حریف به سمت دروازه ما شلیک کرد به تیر دروازه اصابت کرد. امیدوارم مشکلات‌مان حل شود و بتوانیم در جمع مدعیان حضور یابیم و یا اینکه حداقل نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه استقلال خوزستان هیچ وقت مشکل مالی نداشت اما از شانس او امسال این وضعیت به وجود آمده است عنوان کرد: هم می‌توان گفت این مسئله از بدشانسی من است که مشکل مالی داریم و تمرکز تیم را گرفته است و هم می‌توانم بگویم که حضور در این جمع با شرف نشان دهنده خوش‌شانسی من است. بازیکنان ما واقعا با شرف هستند و بدون توجه به این مشکلات کارشان را با قدرت انجام می‌دهند و به طور کامل در خدمت تیم هستند.

پورموسوی یادآور شد:‌امروز با چند تن از اعضای کادر فنی به مسجدسلیمان آمدیم تا از گودرز داودی گلر تیم‌مان که رباط صلیبی پایش را عمل کرده است عیادت کنیم. امیدواریم این بازیکن هم هر چه زودتر به شرایط آرمانی برسد.

وی در مورد استفاده از مهدی زبیدی در دو بازی اخیر عنوان کرد: این بازیکن هم پس از شش هفت ماه شرایط حضور در میدان را پیدا کرده است.در بازی مقابل نفت از این بازیکن ۲۰ دقیقه و در دیدار روز گذشته ۶۰-۵۰ دقیقه از زبیدی استفاده کردیم. باید به او کمک کنیم تا به شرایط خوب گذشته بازگردد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی تیمش تصریح کرد: از استاندار خوب خوزستان تشکر می‌کنم. با پیگیری‌های او مبلغی به باشگاه تزریق شد و حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. البته همچنان مشکلات تیم بالاست. یوسفی نماینده مجلس در حال پیگیری است تا این مشکلات حل شود.

وی در پایان در مورد دیدار مقابل صنعت نفت گفت: این بازی هم به نوعی دربی است. امیدوارم بازی زیبایی را انجام دهیم. در هفته پنجم اکثر مسابقات با تساوی به پایان رسید و امیدوارم در هفته ششم دیدارهای پرگل‌تر و زیباتری را تیم‌ها به نمایش بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج