adexo3
۳۸۶۶۸۹
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

تناقض‌های رفتاری برانکو

برانکو ایوانکوویچی که امروز خیلی‌ها از او به عنوان جانشین کی‌روش نام می‌برند، از منظر فرماندهی خاطرات خوبی نه در پرسپولیس و نه در تیم ملی از خود بر جا نگذاشته است.

خبرگزاری مهر: برانکو ایوانکوویچ به زعم خیلی ها می تواند جانشین کی روش شود. او مربی خوبی است البته و حتی می توان برعکس هم نوشت و آن اینکه کی روش جانشین برانکو روی نیمکت اتمی تیم ملی ایران شده است. با این وجود اما یک سری مواردی وجود دارد که غیر قابل چشم پوشی از این مربی است و مهمترین آنها انعطاف پذیری بسیار زیاد این مربی تاکتیکی و توانا است مقابل فشارهای مختلف از هوادار گرفته تا مدیران تیم.

این جمله ها را به یاد دارید:

برانکو در کنفرانس خبری: طارمی سرش به کار خودش باشد، رضائیان را نمی خواهم. «رضائیان با پرسپولیس دوباره قرارداد بست»

برانکو در جلسه با طاهری: این آخر خط است، رضائیان را در لیست ۱۸ نفره هم نمی گذارم. « رضائیان مقابل تراکتور سازی در لیست ۱۸ نفره بود»

برانکو در مورد طارمی هم چنین گفته بود: طارمی بازیکن خوبی است اما به دنبال سرنوشت خودش رفقته است و روی او حساب نمی کنیم. « طارمی به پرسپولیس برگشت»

برانکو در موارد دیگری هم پیش از این دوگانگی از خود نشان داه بود که همه به یاد دارند، وی سال قبل در مورد محسن مسلمان هم مقاومت زیادی داشت اما او را در نهایت پذیرفت و اتفاقا از او بازیکن خوبی هم دوباره ساخت.

در مورد برانکو می‌گویند او از چوب بازیکن می سازد و غلط هم نمی گویند، این مربی واقعا از مکتب شرق اروپا آمده و کارایی بسیاری در ساخت بازیکن دارد اما با این وجود باید تاکید کرد که فرمانده قدرتمند و توانایی نیست.

به چشم های هم نگاه می‌کردند و به هم پاس نمی‌دادند

او در تیم ملی هم پیش از جام جهانی تسلیم حضور وحید هاشمیان شد و با گل او هم صعود کرد به جام جهانی اما در خود جام جهانی بسیار بودند و هستند بازیکنان و هوادارانی که می دانند چه کسانی به چشم های چه کسان دیگری نگاه می کردند و به کس دیگری پاس می دادند.

آن روزها برانکو نتوانست تیم ملی ایران را در فردریش هافن آلمان جمع و جور کند، آن روزها همه چیز به هم ریخته بود، دایی، کریمی، مهدوی کیا و ... داستان هایی داشتند که فراموش نخواهد شد.

نه برانکو حداقل حالا و پس از کی روش که نطفه بازیکن سالاری را سوزانده است، به درد تیم ملی نمی‌خورد مربی بعدی باید تاکتیک ها و توانایی هایش مثل برانکو باشد و فرمانده بودنش مثل کی‌روش. ایوانکوویچ با این وضعیت به ظرفیت کامل خود نخواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      میخام بدونم جناب آقایاخانم کارشناس شما جسارتا خیلی راحت سرمایه کارتو دور میریزی؟

    • بدون نام

      به شما چه ربطی داره شما ها بچسبین یه اون کیروش که هیچی بلد نیس. فقط پروفسور

    • بدون نام

      من که میدونم داری ازچی میسوزی برانکو قبل ازهرچیز به فکر موفقیت پرسپوليس واسه این زیاد پافشاری نکرد چون میدونه مهدی طارمی ورضاییان به دردش میخورن اگه اون حرفاروهم میزد فقط بخاطر این بود که ادبشون کنه که اتفاقا به نتیجه هم رسید پس نگورفتار دوگانه ای داره

    • بدون نام

      چرا نزدیک دربی شر و ور مینویسید ؟ ! ؟ ! ؟ !

      بس کنید دیگه حاشیه سازی رو

      یه هو بی مربوط چرا از برانکو مینویسید

    • 666666

      آقا با این به قول شما عدم اقتدار کجا پرسپولیس به مشکل خورده الکی داری قبل دربی حاشیه درست میکنی دیگه پرسپولیس از تیم ملی کی روش که به قول شما اقتدار زیادی داره بهتر بازی نمی کنه؟

    • جهانگیر

      مغز کوچیک خبرنگار اینجا وزنش معلومه چون:
      آقای نویسنده فکر میکنی اگه خودت با این معضل روبرو میشدی باریکن تاثیر گذارت رو کلا میذاشتی کنار یا اونو درجا جذب می کردی و درجا بازیکن فیکس ش می کردی!؟
      کار درست رو برانکو کرد چون بازیکن تاثیرگذارش رو باهاش کاری کرد که به راحتی به تیم برنگرده و سختی بکشه و با مشقت به ترکیب اصلی برسه، کاری رو که مربیان و تحلیل گرانی مثل شما به هیچ عنوان نمیکنید.
      سرکار گذاشتن های مجتبی جباری رو یادتون هست که چقدر ناز میکرد و سرمربی و مدیران هم نازشو می خریدن و تمرین های پیش فصل رو می‌پیچنوند و در اولین بازی فصل هم فیکس بازی میکرد!!!
      محرم نویدکیا رو دیدی با سلام صلوات برگشت!!!
      و.......

    • بدون نام

      اقای نویسنده برانکو نگفته بود رضاییانو تو 18تا نمیذارم اونم نوشته یه متوهم مثل شما بود که میخواست واسه تیم حاشیه بسازه شماها چرا برخوردشو با صادقیان وگابریل ندیدین مثلا کیروش بااقتدارتون چیکار کرده چه افتخاری کسب کرده شماها هم بسه اینقدر توهم زدین دوخط حرف درست بلد نیستین بنویسین چرا از برانکو میگین واز اقتدار منصوریان نمیگین که رحمتی بازیکن اورد وقهر کرد حالا فقط برانکو اقتدار نداره وبقیه دارن سعی کن نویسنده پولی که میگیری حلال باشه نه با نوشتن مزخرف

    • saeed

      چي نوشتي شما نزديك دربي!! فعلا مهم تماشا گران كه كاملا از تيم راضين شما هم حاشيه نسازين لطفا

    • عرفان

      طرفداران واقعی پرسپولیس حواستون باشه بعضیها دوست ندارندموفقیت پرسپولیس روببینن دارن برای تیم حاشیه درست میکنند. فقط پرفسور قرمزته:-Pعغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج