adexo3
۳۸۶۷۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فرناندز: فکر می کردم استقلال، بارسا یا رئال است

دروازه بان تیم ماشین سازی گفت:استقلال شانس های گل زیادی داشت اما سرمربی تیم هوشیارانه با یک تغییر باعث شد که سیستم دفاعی ما تقویت شود.

کاپ: مانوئل فرناندز روز گذشته عملکرد موفقی در بازی با استقلال داشت و در چند صحنه دروازه ماشین سازی را از فروپاشی نجات داد.وی درباره این مسابقه،حضورش در ایران و موضوعات دیگر صحبت کرده است.

*بازی را چطور دیدی؟

قبل از مسابقه با استقلال درباره این تیم خیلی ها با من صحبت کردند.راستش اینکه من هم به فکر بازی با یک تیم قوی بودم چون همه می گفتند استقلال در حد بارسلونا و رئال مادرید است.با این وجود چیزی که دیدم کمی با آنچه تصور می کردم فرق داشت.انتظار من از استقلال این بود که بهتر از این ها باشد.البته استقلال تیم خوبی بود اما من فکر می کردم تیم بهتری باشد.

*درباره گلی که دریافت کردی چه نظری داری؟

در آن صحنه بگویم که ضربه اولیه خیلی خوب زده شد.توپ و بازیکن حریف در موقعیت نزدیک به من بود.توپ را لمس کردم اما نشد در مهار دوم موفق باشم.

*ماشین سازی پس از گذشت 20 دقیقه بر بازی مسلط شد.تو هم یک مهار خوب بلافاصله پس از گل نخست استقلال داشتی و به نظر می رسد نقش مهمی در بازگرداندن تیمت به مسابقه داشتی.

استقلال شانس های گل زیادی داشت اما سرمربی تیم هوشیارانه با یک تغییر باعث شد که سیستم دفاعی ما تقویت شود.من نمی خواهم یک مهره خاص هستم.استقلال شانس های زیادی داشت اما تیم ما مانع این شد که آنها بیش از یک بار به گل برسند.

* در بازی دیشب با استقلال کدام یک از بازیکنان این تیم تو را اذیت کرد؟

متاسفانه اسم آن بازیکن را نمی دانم اما شماره ۹ استقلال که فورواردشان بود بازیکن باکیفیتی بود و من را اذیت کرد.همان بازیکنی که گل زد.

* اصلا چه شد که از لالیگا و دپورتیوو لاکرونیا از ایران و ماشین سازی سر درآوردی؟

فرصت خوبی نصیبم شد تا بتوانم یک چالش جدید را تجربه کنم و فوتبال را خارج از کشور دنبال کنم تا پیشرفتی برایم حاصل شود. از تصمیم خودم راضی هستم و اینجا کاملا راحتم.

* معمولا در خارج از کشور ما علیه ایرانی ها تبلیغات منفی زیادی در رسانه های غربی می شود. حالا که به ایران آمدی آن حرف و ادعاها درست بود یا خیر؟

مردم ایران و تبریزی ها بسیار خونگرم و مهربان هستند. آنها به من بسیار احترام می گذارند و هرچیزی که نیاز داشته باشند را برایم فراهم می کنند. در ضمن این را هم باید بگویم که در جایی که من زندگی می کردم هیچ تبلیغات منفی علیه ایران وجود نداشت.

* پیش از اینکه به ایران بیایی، فوتبالیست های ایرانی را می شناختی؟

من فقط جواد نکونام را می شناختم. می دانستم که او در اوساسونا بازی می کرد و حتی کاپیتان این تیم هم شد او فوتبالیست خوبی بود.

* از وقتی که به ایران آمدی، فارسی هم یاد گرفته ای؟

بله. الان می توانم سلام بگویم و خداحافظی کنم. همچنین می توانم بگویم حالم خوب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخ بارسا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج