adexo3
۳۸۶۷۶۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بیگ‌زاده، طیبی، پورقاز یا شجاع؟

کی روش به دنبال جانشین منتظری

مصدومیت پژمان منتظری اکنون کارلوس کی‌روش را با مشکل بزرگی در خط دفاعی مواجه کرده است و باید دید تفکر او برای نفر جایگزین این پست چیست.

ورزش سه: مصدومیت پژمان منتظری در آستانه رقابت های حساس تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی باعث شده تا کارلوس کی‌روش با چالش بزرگی مواجه شود و باید دید چه تصمیمی برای این پست حساس خواهد گرفت.
در حال حاضر در دفاع میانی تیم ملی سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی و محمد انصاری سه بازیکنی هستند که کارلوس کی‌روش در اختیار دارد و در شرایط فعلی نیاز به بازیکن دیگری تا از خوان دو بازی حساس برابر ازبکستان و کره جنوبی بگذرد.
هاشم بیگ زاده- بازگشت به تیم ملی

یکی از گزینه های احتمالی این پست احتمالا هاشم بیگ زاده خواهد بود؛ سرمربی پرتغالی تیم ملی که در این هفته راهی قم شده بود، به تماشای نمایش بازیکن سابق تیم ملی در پست دفاعی میانی صبای قم نشست. بیگ زاده که در استقلال نیز تجربه حضور در این پست را دارد یکی از بازیکنانی است که سرمربی تیم ملی روی او برای این پست نظر دارد.
محمد طیبی؛ بی ادعا وارد می شود؟

محمد طیبی دیگر بازیکنی است که با حضوری موفق در دو فصل اخیر فوتبال ایران توانسته مجوز حضور در اردوی تیم ملی را نیز کسب کند و در آخرین اردوی تیم ملی حضور داشته باشد. او در دیدار برابر قرقیزستان نیز از سوی کی روش اعتماد حضور در زمین را به دست آورد تا مقابل این حریف نه چندان سخت مورد سنجش قرار گیرد.
عزت پورقاز- کی روش اعتماد دارد

عزت الله پورقاز حتی زمانی که ملوان شرایط مناسبی نداشت نیز پای ثابت اردوهای تیم ملی بود و به عنوان سورپرایز کی روش محسوب می شد. هر چند او در پایان اردوی تیم ملی در ایتالیا از لیست حضور برابر دو تیم قطر و چین خط خورد؛ اما همچنان به عنوان یکی از گزینه های نزدیک به تیم ملی محسوب می شود.

محمد خانزاده - باز هم مرغ سعادت

در روزهایی که انتقاد زیادی به کارلوس کی‌روش برای دعوت مدافع آن زمان پرسپولیس وجود داشت، این بازیکن یک جام جهانی و یک جام ملت ها را تجربه کرد تا اینگونه مرغ سعادت روی شانه هایش بنشیند. او اکنون در سیاه جامگان حضور دارد و توانسته در فاز دفاعی عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد تا رضایت کارشناسان را نیز جلب کند. بعید نیست او در آستانه جام جهانی بار دیگر شانس حضور در تیم ملی را کسب کند.
سیامک کوروشی؛ شاید همچنان پشت خط

مدافع سابق تیم های ملوان و نفت تهران اکنون در بین شاگردان حسین فرکی و در سایپا نیز توانسته روند خوبی از خود به جا بگذارد. سوای اشتباهات او در دیدار هفته اول مقابل پرسپولیس در ادامه فصل توانسته بار دیگر به شرایط مناسبی دست یابد و باید دید موفق خواهد شد بار دیگر نظر کی روش را به خود جلب کند. کوروشی در اردوی پیش از حضور تیم ملی در ایتالیا در اردوی تیم ملی حضور داشت.
شجاع خلیل زاده؛ به دنبال زوج سازی با همشهری‌اش

شاید اگر اکنون بلاژویچ سرمربی تیم ملی بود او هم با حضور در تیم ملی لقب یکی از پرنده هایش را کسب می کرد. خلیل زاده که فصل گذشته را به دلیل پشت سر گذاشتن خدمت سربازی در تراکتورسازی حضور یافته بود اکنون با بازگشت به سپاهان بار دیگر تمرکز خود را روی تیم ملی قرار داده است. هر چند مصاحبه تند او پیش از اعزام تیم ملی به جام جهانی مانع بزرگی برای این بازگشت به نظر می رسد. او در این مصاحبه اعلام کرده بود بازیکنانی به تیم ملی برای حضور در جام جهانی برزیل دعوت شده اند که تیم باشگاهی شان را نابود کرده اند و باشگاه آنها را نمی خواهد! در صورت دعوت این بازیکن به تیم ملی که با توجه به روحیات کی روش بعید به نظر می رسد او می تواند در کنار همشهری اش - پورعلی گنجی- زوج مازنی تیم ملی را بسازد.
هادی محمدی

مدافع موفق فصل گذشته ذوب آهن در این فصل برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی اش راهی تراکتورسازی شده و توانسته همچنان عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد. او هر چند در شرایط فعلی دور از تیم ملی و نگاه کارلوس کی‌روش به نظر می رسد اما با توجه به شرایط سنی اش می تواند امیدوار به پوشیدن پیراهن یوزهای ایرانی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کنعاني زادگان هم بدنيست خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج